علم الهدی: در مقابل خدا تجمع فایده ندارد، نماز باران بخوانید

0
94

علم الهدی، نماینده خامنه ای در خراسان رضوی، و پدر همسر ابراهیم رئیسی گفت: امروز در همه استانها مشکل آب داریم و این مساله فقط مربوط به چند استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد نیست و این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است. وقتی نزولات آسمانی کم است مشکل با تجمع درست نمی شود، درمقابل خدا تجمع فایده ندارد بلکه تجمع باید در نماز باران انجام شود.

امام جمعه مشهد در خطبه های نمازجمعه گفته است: امروز بیش از ۴۲ شبکه تلویزیونی در دنیا علیه نظام ما و برای مردم سمپاشی می کنند و چندین هزار نفر روز و شب در ۲ مجموعه در آمریکا و اسرائیل در حال تولید محتوای فضای مجازی برای سرکوب نظام و ایجاد جنگ نرم در داخل کشور هستند. دشمن چون نمی تواند در عرصه نظامی کاری پیش ببرد به دنبال پوساندن نظام از درون با ایجاد جنگ نرم است لذا در این عرصه به دفاع جانانه نیاز داریم و قهرمانان این عرصه جوانان مبتکر بسیجی در عرصه سایبری هستند.

علم الهدی افزود: امروز در همه استانها مشکل آب داریم و این مساله فقط مربوط به چند استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد نیست و این مشکل بخش عمده اش مربوط به کاهش نزولات آسمانی در کشور است البته فقط کشور ما گرفتار این مشکل نیست بلکه این یک مساله اقلیمی جهانی است و دیگر کشورها نیز گرفتار آن شده اند. وقتی نزولات آسمانی کم است مشکل با تجمع درست نمی شود، درمقابل خدا تجمع فایده ندارد بلکه تجمع باید در نماز باران انجام شود. باید با احیای این نظام میرابی، تقسیم صحیح همین موجودی کنونی آب کشور انجام شود و این مهم را باید دستگاههای دولتی انجام دهند.

علم الهدی افزود: اکنون که گرفتار خشکسالی شده ایم باید کشت را تغییر دهیم چنانچه در جنوب خراسان رضوی مردم تغییر کشت دادند و با کشت محصولات کم آب مشکل را در بسیاری مناطق رفع کردند. از آبیاری غرقابی باید عدول کرد و با این خشکسالی این روشهای سنتی آبیاری پدرانمان را باید تغییر دهیم و برادران بسیجی و نخبه کشاورزی با کمک و همیاری مردم، آبیاری قطره ای را جایگزین روشهای قدیمی کنند

نماینده خامنه ای در اصفهان: ادامه تجمع آب برای ضدانقلاب فرصت فراهم می‌کند و نباید ادامه پیدا کند
مقتدی صدر: اگر نگویید، خودم افشا می‌کنم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!