نجات یافتگان هفتم اکتبر در فشن شوی تل‌آویو

0
141

نجات یافتگان و خانواده کشته شدگان تجاوز هفتم اکتبر تروریست های حماس به اسراییل، در فشن شوی تل آویو بر روی فرش قرمز رفتند تا به جهان نشان دهند چه اتفاقی برای خودشان و عزیزانشان رخ داده است.

ولدا پاتووپ که در روز هفتم اکتبر در جشنواره موسیقی نوا لباس قرمز به تن داشت شب گذشته با لباس آبی که ستاره داوود بر سینه اش نقش داشت، بر روی فرش قرمز حاضر شد.

جسیکا التر که تروریست های حماس نامزدش را با شلیک گلوله در جشنواره نوا به قتل رساندند با لباس عروسی در حالی که دستانش از پشت بسته بود، ظاهر شد.

یوول شاریوت ۲۶ ساله نجات یافته دیگری است که با مرد رویاهای خود، مور ترابلسی، ۲۷ ساله در سپتامبر ۲۰۲۳ ازدواج کرد. اما وی درست یک ماه بعد، در جشنواره موسیقی نوا در مقابل چشمانش به ضرب گلوله کشته شد.

یوول گفت: بیش از شش ساعت خون شوهرم را روی خودم پخش کردم تا نقش مرده را بازی کنم تا اینکه نجات پیدا کردم.

‏وی حالا با لباسی مشابه لباس عروسی اش بر روی صحنه ظاهر شده در حالی که روی لباس به عبری کوک زده «کشتار دیگر بس» و «حماس ما را شکست نخواهد داد».

وی به نشریه دیلی میل گفته در حالیکه چشم انتظار رسیدن کمک ارتش اسراییل بود، شاهد تجاوز و ربودن افراد حاضر در فستیوال بوده است. اما می‌گوید: “الان اینجا ایستاده ام چون می‌خواهم مردم داستان شوهرم را به خاطر بسپارند..”.

اهدای جایزه ساخاروف به مهسا امینی و جنبش زن، زندگی، آزادی
بیانیه خانواده جاویدنامان راه آزادی علیه رقصندگان روی استیج های سیاسی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!