حسین شریعتمداری در واکنش به فایل صوتی سران فاسد سپاه پاسداران: کجای این ماجرا ناپسند است؟

0
63

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه «کیهان» و نماینده ولی فقیه در این روزنامه، روز دوشنبه ۲۵ بهمن در واکنش به فایل صوتی مربوط به فساد سپاه پاسداران که از سوی رادیو فردا منتشر شده، گفت که به باور او هیچ کجای «این ماجرا ناپسند و پلشت» نبوده است.

رادیو فردا روز ۲۱ بهمن برای نخستین بار این فایل صوتی ۵۰ دقیقه‌ای را منتشر کرد که بخش اعظم آن به جلسه محرمانه و گفت‌وگوی محمدعلی (عزیز) جعفری، فرمانده وقت کل سپاه پاسداران و صادق (میرزاحسن) ذوالقدرنیا، معاون سابق اقتصادی و سازندگی سپاه پاسداران در سال ۹۷ درباره فساد نیروهای مرتبط با نیروی قدس سپاه، بنیاد تعاون سپاه و شهرداری تهران اختصاص دارد.

حسین شریعتمداری در «یادداشت روز» خود در کیهان با ارجاع نادرست نوشت که این فایل صوتی «از سوی رادیو آمریکا بازنشر شده» و سپس از عملکرد افراد مطرح‌شده در این فایل دفاع کرد.

شریعتمداری نوشت که «در این فایل صوتی طرف مکالمه سردار جعفری (فرمانده سابق سپاه) گزارشی از یک سوءاستفاده و فساد مالی که در یکی از شرکت‌های پوششی سپاه اتفاق افتاده بود را به فرمانده سپاه ارائه می‌کند … و سردار جعفری، فرمانده وقت سپاه بعد از استماع گزارش و اطمینان از صحت آن بلافاصله، دستور عزل شریفی – شخص سوءاستفاده‌کننده- را صادر کرده و او را به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.»

این ادعای مدیرمسئول روزنامه «کیهان» در حالی بیان می‌شود که عیسی شریفی در آن دوره قائم مقام شهرداری تهران بود و بنابر قانون، فرمانده سپاه پاسداران نمی‌توانست دستور عزل او را بدهد.

بازرس دورهام: کمپین کلینتون برای «نفوذ» به برج ترامپ و سرورهای کاخ سفید برای جاسوسی و ارتباط ساختگی ترامپ با روسیه پول پرداخت کرد
ترکیه، عربستان و قطر جایگزین برق و گاز صادراتی ایران به عراق می‌شوند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!