ادامه عملیات های پارتیزانی علیه پاسداران ولایت در خرداد و تیر ۲۷۰۲

0
146

    پس از شروع فاز سوم انقلاب مردم ایران، کشته شدن مزدوران خامنه ای از نوروز ۲۷۰۲ افزایش چشمگیری داشته است. طبق اخبار رسمی اعلام شده توسط رژیم اسلامی حاکم بر ایران در عملیات های مسلحانه و پارتیزانی که در نقاط مختلف شکل گرفته، در خرداد ماه شش پاسدار ولایت به هلاکت رسیدند و یک آخوند راهی بیمارستان شد.

    در ۲۱ خرداد، در جریان مراسم تولد جاویدنام کیان پیرفلک، پاسدار محمد قنبری که به سمت شرکت کنندگان در مراسم شلیک میکرد، در ایذه کشته شد.

    در همان روز، پارتیزان های شجاع ایرانی در کرمانشاه، پاسدار ولایت سجاد امیری که در سرکوب مردم ایران و قتل عام مردم سوریه در کنار قاسم سلیمانی شرکت داشت، با رگبار گلوله به هلاکت رسید.

    در ۲۲ خرداد، سرگرد محمد مهدی پور از زرندیه، پس از آنکه توسط پارتیزان ها مجروح شده بود، در بیمارستان به هلاکت رسید.

    در همان روز، آخوند جابر رضایی امام جماعت سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، پس از خروج از مترو در خیابان رودکی مورد حمله یک پارتیزان با تیزی قرار گرفت و راهی بیمارستان شد.

    در ۲۴ خرداد، پاسدار مهدی شاه ملکی، طی عملیات دستگیری پارتیزان هایی که در کرمانشاه سجاد امیری را گلوله باران کرده بودند، کشته شد.

    دو روز بعد، در ۲۶ خرداد، یکی از بسیجیان شهرستان هامون، از قرارگاه قدس سپاه پاسداران، توسط پارتیزان ها به هلاکت رسید.

    یک روز بعد در ۲۷ خرداد، در محدود روستا های حاشیه غربی دریاچه زریوار مریوان، پاسداری به نام زرگار تبیره طی عملیات پارتیزانی کشته شد.

    تلفات وفاداران به خامنه ای در تیرماه هم ادامه یافته و حسن قورزایی در سراوان، و پاسدار ولایت جواد کرمی در بافت کرمان نیز توسط پارتیزان ها مجازات شدند. خودروی حامل جواد کرمی که از پاسداران یگان ویژه ولایت بوده همراه دو تن دیگر از همکارانش توسط پارتیزان ها به رگبار گلوله بسته شده که کرمی درجا به هلاکت رسیده و دو پاسدار دیگر راهی بیمارستان شدند.

    فرمانده قرارگاه ثارالله: در جریان اعتراضات ۱۴۰۰ تن از نیروهای سپاه پاسداران زخمی شدند
    نماینده شادگان: می خواستند مرا بسوزانند اما فندک روشن نشد

    پاسخ دهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    Captcha verification failed!
    CAPTCHA user score failed. Please contact us!