فرمانده قرارگاه ثارالله: در جریان اعتراضات ۱۴۰۰ تن از نیروهای سپاه پاسداران زخمی شدند

0
132

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در قرارگاه ثارالله مدعی شد در فاز سوم انقلاب قانون اساسی سال گذشته، ۱۴۰۰ تن از نیروهای سپاه پاسداران زخمی شدند.

حسین نجات در جریان یک سخنرانی که خبرگزاری‌ها در ایران روز شنبه سوم تیر بخش‌هایی از آن را منتشر کردند، با تکرار این ادعا که در جریان اعتراضات ۲۷۰۱، «هیچ پاسداری» اجازه به دست گرفتن اسلحه نداشت گفت که «یکی از بچه‌های ما به واسطه سنگ چشمانش از حدقه درآمد».

طرح این مدعا در شرایطی است که در جریان اعتراض‌های سال گذشته، صدها تن از معترضان با شلیک مستقیم پاسداران ولایت از یگان ویژه و فراجا با اسلحه‌های ساچمه‌زن، بینایی یک یا دو چشم خود را از دست دادند.

این فرمانده سپاه، ورزشکاران و هنرمندانی که با اعتراضات سراسری که آن را «اغتشاشات» نامیده همراه شدند، متهم کرد که به «ابزار دشمن» برای موضع‌گیری تبدیل شدند، اما «مردم» صف خود را از «اغتشاشگران» جدا کردند.

این ادعاها درحالی مطرح شده که بر اساس اسنادی که خرداد امسال یک گروه هکری از وبسایت ریاست‌جمهوری افشا کرد، مشخص شد حسین نجات در یک جلسه محرمانه شورای امنیت کشور اذعان کرده بود «۷۰ تا ۸۰ درصد جمعیت دانشگاه‌ها معترض‌اند و نظام باید در این زمینه وقت بگذارد».

حسین انصاریان: وضعیت کنونی قطعا به ضرر اسلام و تشیع است
ادامه عملیات های پارتیزانی علیه پاسداران ولایت در خرداد و تیر ۲۷۰۲

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!