خامنه‌ای دهه ۶۰ را دوره پیروزی‌های پی در پی خواند

0
54

خامنه‌ای، روز سه‌شنبه ۷ تیر (۲۸ ژوئن) در دیدار با رئیس قوه قضاییه و جمعی از مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی رژیم حوادثی که در سال ۶۰ در ایران رخ داد، را “بزرگ و تلخ” خواند و گفت: «علت سربلندی و پیروزی حیرت‌آور ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی در برابر حوادث سال ۶۰ نهراسیدن از دشمنان بود. این سنت در همه دوران ها قابل تکرار است و باید بدانیم خداوند سال ۱۴۰۱ همان خداوند سال ۱۳۶۰ است.»

خامنه‌ای در سالگرد کشته شدن محمدحسینی بهشتی، از چهره‌های سرشناس رژیم اسلامی حاکم بر ایران ادامه داد: «وقتی این حوادث اتفاق می‌افتاد، دشمن ذوق می‌کرد. سر شوق می‌آمد و امیدوار بود که دیگر بساط این نظام جمع شود اما هربار ناامید شد.»

علی خامنه‌ای در اظهاراتش با ادعای اینکه “جوانان و نسل جدید از حوادث سال ۶۰ مطلع نیستند” افزوده است: «کدام دولت و کشور را سراغ دارید که در مقابل چنین حوادث تلخ و وحشتناکی از پا نیفتد؟»

خامنه‌ای در اظهارات اخیر خود البته دهه ۶۰ را دوره “پیروزی های پی در پی” اعلام کرده و گفته است: «در مقابل همه آن حوادث، در رأس همه امام هم چون کوه دماوند سربلند ایستاد و مسئولان دلسوز و مردم و جوانان انقلابی نیز ایستادند و توانستند شرایط کشور را صد و هشتاد درجه تغییر دهند. این طور بود که ناکامی‌های پی در پی به پیروزی‌های پی در پی تبدیل شد. منافقین از سطح خیابان‌ها جمع شدند. ارتش و سپاه قوی تر شد و کشور به روال عادی بازگشت.»

علی خامنه‌ای همچنین با بیان اینکه “دشمن” در سال ۶۰ و در چهار دهه گذشته در برخی مقاطع به دلیل برخی ضعف ها و کمبودهای داخلی ذوق زده شده است، افزود: «دشمن در مواردی امیدوار شده که بساط انقلاب و نظام در حال جمع شدن است اما این امیدواری تبدیل به ناامیدی شد. مشکل آنها این است که راز این ناامیدی را متوجه نمی‌شوند.»

سازمان اطلاعات نروژ: تیراندازی در اسلو «تروریسم اسلامی» بود
حمایت دوستداران و هواداران وریا غفوری با هشتگ “وریا تنها نیست”

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!