حمایت دوستداران و هواداران وریا غفوری با هشتگ “وریا تنها نیست”

0
75

جدایی ناخواسته وریا غفوری از تیم استقلال مهم‌ترین خبر ورزشی روز سه‌شنبه ۷ تیر بود که رسانه‌های رژیم به دلایل آن اشاره‌ای نکردند، اما در واکنش‌های مردمی در شبکه‌های اجتماعی دلایل آن از جمله اعتراضات اجتماعی و سیاسی او مطرح شد.

روز گذشته اعلام شد که وریا غفوری با فرا رسیدن پایان فصل اخیر، قراردادش با استقلال به پایان رسید، اما هیچ تماسی با او که کاپیتان فصل گذشته هم بود، برای تمدید قرارداد گرفته نشد.

این در حالی است که این بازیکن ۳۴ ساله که شش سال پیش با جدایی از تیم سپاهان به جمع آبی‌پوشان تهران پیوسته بود و کسب عنوان قهرمانی جام حدفی و لیگ برتر فوتبال را هم در سابقه‌اش داشت، پیشتر بارها اعلام کرد بود که هیچ تمایلی به جدایی از استقلال ندارد.

با این حال، پس از گذشت چند روز از این‌که وریا غفوری اعلام کرده بود برای تماس باشگاه استقلال و آغاز مذاکرات جهت تمدید قرارداد منتظر خواهد ماند، نهایتاً هیچ تماسی با او گرفته نشد.

در پی انتشار خبر تمدید نشدن قرارداد وریا غفوری، هواداران تیم استقلال در کنار دوستداران وریا غفوری در شبکه‌های اجتماعی، با یادآوری موضع‌گیری‌های اجتماعی و سیاسی او در حمایت از اعتراضات مردم ایران، هشتگ «وریا تنها نیست» را ترند کردند.

خامنه‌ای دهه ۶۰ را دوره پیروزی‌های پی در پی خواند
خبرگزاری وابسته به سپاه پاسداران؛ مذاکرات در دوحه بدون نتیجه به پایان رسید

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!