نخست وزیر اسرائیل خبر از تشدید حملات علیه سپاه قدس در سوریه داد؛ اجازه نمی دهم ایران در مرزهای اسرائیل باشد

0
99

نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل، با تاکید بر اینکه اسرائیل حملات و فعالیت‌هایش در سوریه را تشدید کرده است، گفت: «اجازه نخواهم داد ایران در سوریه و سایر مرزهای اسرائیل حضور داشته باشند».

او در مصاحبه‌ای که روز جمعه ۸ بهمن در روزنامه «جروزالم پست» منتشر شده است، بار دیگر رژیم حاکم بر ایران را به اختاپوس تشبیه کرد و گفت شاخک‌های این اختاپوس مثل حزب الله لبنان، پیکارجویان مستقر در مرزهای سوریه و اسرائیل، گروه جهاد اسلامی و حماس، اسرائیل را محاصره کرده‌اند و هدف اسرائیل «ضربه زدن به نیروهای ایران در تمامی ابعاد است».

ارتش اسرائیل از سال ۹۵ به بعد به‌طور متناوب مناطق مختلف سوریه را هدف صدها حملات هوایی قرار داده است. آخرین حمله اسرائیل به ۷ دی‌ماه امسال باز می‌گردد که بندر لاذقیه هدف حمله موشکی قرار گرفت.

نخست‌وزیر اسرائیل همچنین با اشاره به احتمال توافق در مذاکرات وین و احیای برجام، تاکید کرد که اسرائیل به این توافق تعهدی ندارد و راهبرد مقابله با اقدامات تهاجمی ایران را ادامه خواهد داد.

مقام‌های دولت اسرائیل که با بازگشت دولت بایدن به برجام مخالف هستند، پیش از این بارها گفته‌اند توافق خوب، توافقی است که توانمندی هسته‌ای ایران را سلب کند.

قرارداد سه میلیارد دلاری دولت رئیسی با قرارگاه خاتم الانبیا سپاه پاسداران برای تولید برنج
اسرائیل: سر اختاپوس را قطع خواهیم کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!