اسرائیل: سر اختاپوس را قطع خواهیم کرد

0
86

«نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل طی گفت‌وگویی با روزنامه جروزالم پست، رژیم ایران و فعالیت‌های هسته‌ای و تروریستی این رژیم را مستقیما هدف قرار داد و با مردود دانستن مذاکرات وین گفت صرف نظر از اینکه این مذاکرات برای احیای برجام به نتیجه برسد یا نرسد، اسرائیل راهبرد خود برای مبارزه با تجاوزات رژیم ایران را ادامه خواهد داد.

آقای بنت تاکید کرد استراتژی اسرائیل مشروط به این نیست که آیا توافقی حاصل می‌شود یا نه؛ ما خودمان از خودمان محافظت خواهیم کرد و حتی اگر توافقی شکل بگیرد ما به آن متعهد نخواهیم بود و آزادی عمل خود را حفظ خواهیم کرد.

نخست وزیر اسرائیل در مخالفت با کاهش تحریم‌های ایالات متحده علیه رژیم ایران گفت: ما و آمریکایی‌ها روی همه چیز هم‌نظر نیستیم. رژیم ایران با دست خالی پوکر بازی می‌کند و بلوف می‌زند. هرگز نباید به یک رژیم تروریستی میلیاردها دلار پول بدهید و اتفاقا باید برعکس عمل و آنها را تضعیف و مجبورشان کنید بین ادامه فعالیت هسته‌ای و بقای خود یکی را انتخاب کنند.

وی در ادامه رژیم ایران را با اختاپوسی مقایسه کرد که سرش در تهران و پاهایش همچون حزب‌الله در لبنان، شبه‌نظامیان در سوریه، و جهاد اسلامی و حماس در نوار غزه در اطراف اسرائیل هستند.

آقای بنت در این ارتباط گفت اسرائیل در گذشته با اشتباه خودش را مشغول قطع کردن پاهای اختاپوس کرد در حالی که سر اختاپوس در ایران است و من بر اساس دکترین خود اجازه نخواهم داد جنگ سرد بین رژیم ایران و اسرائیل یک‌جانبه باقی بماند بلکه می‌خواهم آنها را تضعیف و به نیروهایشان در تمام ابعاد آسیب بزنم. جای آنها در منطقه ما، هزار کیلومتر دورتر از خانه، نیست و نمی‌خواهم نیروهای رژیم ایران را در سوریه یا هیچ جای دیگری در نزدیکی مرزهای‌مان ببینم.»

نخست وزیر اسرائیل خبر از تشدید حملات علیه سپاه قدس در سوریه داد؛ اجازه نمی دهم ایران در مرزهای اسرائیل باشد
اعتراض خانواده های جاویدنامان راه آزادی به کارگردان حکومتی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!