ارتش اسرائیل برای حمله به ایران اعلام آمادگی کرد

2
68

ارتش اسرائیل “چندین سناریو” برای حمله احتمالی به اهدافی در ایران با تجهیزات پیشرفته را به رهبری این کشور ارائه داده است.

به گزارش روزنامه ‌هاآرتص ارتش اسرائیل به عنوان بخشی از برنامه آماده ساختن خود برای حمله احتمالی به رژیم اسلامی حاکم ایران، ظرف چند ماه گذشته به سلاح‌های پیشرفته مجهز شده، تمرینات نیروی هوایی انجام داده و اهداف جدیدی را برای بانک اطلاعاتی سرویس اطلاعات نظامی اسرائیل جمع‌آوری کرده است.

به نوشته این روزنامه، ارتش اسرائیل برای این منظور ۹/ ۲ میلیارد دلار بودجه اضافی دریافت کرده است.

مقام‌های نظامی اسرائیل هم‌چنین گفته‌اند که به محض اینکه دولت این کشور موافقت کند آماده حمله به ایران خواهند بود. به گفته آنها ارتش اسرائیل همچنین خود برای مقابله با پیامدهای احتمالی حمله به ایران، از جمله برای نبرد با حزب الله لبنان یا حماس در نوار غزه آماده می‌کند.

بنا بر گزارش هاآرتص در این سناریو، ارتش اسرائیل تمهیداتی را در نظر گرفته تا این گروه‌ها هزینه‌های سنگینی را بپردازند و ضربات جدی به آنها وارد شود.

روحانی برای درخواست ‘عفو رهبری’ پس از شش ماه تلاش، خامنه ای را دید/ روزنامه جوان؛ دیدار با پیامبر برای طلحه و زبیر عاقبت بخیری نداشت
دانشگاه علوم پزشکی از امضای یک تفاهم‌نامه همکاری با آستان امام‌زادگان «عینعلی و زینعلی» خبر داد

2 نظرات

  1. باید بدونید که ایرانی‌ها همین رو در زمان جنگ‌های ایران و روس هم گفتن. همین در زمان پیش از حمله مغول هم گفتند، و الآن همین حماقت رو شماها دارید تکرار میکنید. شما سعی دارید دشمنی با اسرائیل رو ترویج بدید در حالی که بسیاری ایرانیها نه تنها دشمن اسرائیل نیستند بلکه عاشق اسرائیل‌اند. اسرائیل هرگز دشمنی با ملت ایران نداشته. با این همه دشمنی و تلاش برای ضربه زدن و کشتن شهروندان اسرائیل و وعده به نابود کردن اسرائیل حالا اگر این کشور بخواد از خودش در برابر یک چنین حکومت احمق و دیوانه‌ای دفاع کنه میشه دشمن ملت ایران؟ هر کسی اسرائیل رو دشمن ایران بدونه در خدمت روحانیون حاکم و جمهوری اسلامی و خائن به ایران و ایرانی‌هاست.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!