روحانی برای درخواست ‘عفو رهبری’ پس از شش ماه تلاش، خامنه ای را دید/ روزنامه جوان؛ دیدار با پیامبر برای طلحه و زبیر عاقبت بخیری نداشت

0
77

برای نخستین بار، محمد مهاجری سردبیر خبرآنلاین در توییتی از دیدار یک ساعته خامنه ای و روحانی خبر داد. پس از واکنش های متناقض، مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار خامنه ای درباره دیدار اخیر روحانی با خامنه ای گفت: «این دیدار به درخواست روحانی و با پیگیری‌های مکرر او انجام شد که البته جنبه کاری هم نداشت و به عبارتی نوعی تجدید دیدار بود. بحث‌هایی هم که مطرح شد، بحث‌های روز نبود و درمجموع می‌توان گفت دیداری معمولی بوده است. دیدار دولت‌مردان سابق با رهبر انقلاب یک امر مسبوق به سابقه‌ای است و بحث جدیدی نیست».

‏ جواد امام درباره دیدار حسن روحانی با خامنه ای به «ایلنا» گفته: «آقای روحانی در گزارشی که به دوستانشان دادند بسیار ابراز رضایت‌مندی کرده بودند از جلسه‌ای که با رهبری داشتند و صحبت‌هایی که رد و بدل شده است».

اما روزنامه جوان در یادداشتی با اشاره به دیدار حسن روحانی با خامنه ای نوشت:«چنان دیدارهایی، به خودی خود، فضیلت یا موقعیت و مصونیتی برای چهره‌های سیاسی ایجاد نمی‌کند. مالک اشتر و عمار یاسر و محمد ابن ابی بکر و اشعث بن قیس و ابوموسی اشعری و حتی معاویه و عمرو عاص، بارها با امیر مؤمنان ملاقات کردند. آیا شأن و جایگاه این دیدارکنندگان متفاوت، به صرف این دیدار، همتراز شد و مثلاً ابوموسی به جایگاه مالک رسید؟!…آیا ملاقات با پیامبر برای سلمان و ابوذر، چک سفید امضا برای هر نوع رفتاری بود یا ملاقات‌های مکرر طلحه و زبیر و سعد و اُبی با حضرت، مایه عاقبت بخیری و نجات‌شان را فراهم کرد.»

دستآورد جدید رژیم ملاها؛ “بی آر تی” خوابی!
ارتش اسرائیل برای حمله به ایران اعلام آمادگی کرد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!