دستآورد جدید رژیم ملاها؛ “بی آر تی” خوابی!

0
51

پس از پدیده های گورخوابی و فاضلاب خوابی، وبسایت تجارت‌نیوز در گزارشی از پدیده‌ای کمتر شنیده شده؛ «بی‌آرتی خوابی»، خبر داده است.

در گزارش مسیرهایی که این افراد انتخاب می‌کنند، غالبا آزادی-تهرانپارس است و تجریش-راه‌آهن؛ معمولا هم مسیر اول ۴۵ دقیقه است با دمایی پایین‌تر از مسیر دوم و مسیر دوم ۳۵ دقیقه.

به نوشته «تجارت‌نیوز»، «معمولا از ساعت پایانی شب کم‌کم ساکنان شبانه‌ی بی‌آرتی وارد ایستگاه می‌شوند. مسافران خط تجریش هر کجای اتوبوس که بنشینند گرم و نرم است. اما در خط آزادی-تهرانپارس فقط صندلی آخر گرم است. موتورِ انتهای اتوبوس حکم بخاری را دارد. مسافران خواب‌آلود سرعت قدم‌هایشان را بیشتر می‌کنند تا صندلی آخر اتوبوس را بگیرند».

یک راننده بی‌آرتی به «تجارت‌نیوز» گفته «اینجا بهتر از خط آزادی-تهرانپارس است. اتوبوس‌های آنجا به درد نخور و سرد است. همه طور آدم اینجا می‌خوابند حتی کودک ۱۲ ساله».

در این گزارش آمده که «خواب شبانه بی‌آرتی خواب‌ها حداقل ۵ تا ۶ بار قطع می‌شود. هر بار باید پیاده و سوار اتوبوس بعدی شوند. مسافران خط تجریش-راه آهن شانس بهتری دارند. چون بعد از پنج دقیقه راه رفتن در سرما می‌توانند روی صندلی گرم بنشینند».

به نوشته تجارت‌نیوز «به انتهای خط که می‌رسند راننده صدایش را بلند می‌کند و می‌گوید: «بیدار شوید، رسیدیم.» اما گرمای اتوبوس خوابشان را عمیق کرده است، بیدار نمی‌شوند جز با سقلمه زدن راننده به پهلویشان». یکی از رانندگان گفته «دوست ندارم آنها را پیاده کنم اما رئیسم گفته اگر انتهای خط یک نفر از آنها در اتوبوس باشد اخراج می‌شوی».

این وبسایت هزینه بی‌آرتی خوابی را هم حساب کرده: «بلیت اتوبوس و بی‌آرتی در روز ۱۴۰۰ تومان است و در شب سه هزار تومان. افرادی که در بی‌آرتی می‌خوابند برای مسیر تجریش-راه‌آهن دست کم باید ۱۵ هزار تومان و حداکثر ۲۴ هزار تومان پرداخت کنند. مسیر آزادی-تهرانپارس که طولانی‌تر است و هزینه آن دست کم ۱۲ هزار تومان و حداکثر ۱۸ هزار تومان است».

وزیر دفاع اسرائیل: اجازه نمی دهیم ایران بازی را عوض کند
روحانی برای درخواست ‘عفو رهبری’ پس از شش ماه تلاش، خامنه ای را دید/ روزنامه جوان؛ دیدار با پیامبر برای طلحه و زبیر عاقبت بخیری نداشت

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!