وزیر دفاع اسرائیل: اجازه نمی دهیم ایران بازی را عوض کند

0
83

پس از حمله هوایی ارتش اسرائیل به بندر لاذقیه در سوریه، “محمود عباس” رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و “بنی گانتز” وزیر دفاع ⁧‫اسرائیل‬⁩ در منزل شخصی گانتز در اسرائیل ملاقات داشتند. پس از این دیدار که دو ساعت و نیم به طول انجامید، وزیر دفاع اسرائیل گفت متعهد به تقدیم حمایت مالی و بهبود وضعیت ۹۵۰۰ شهروند فلسطینی هستیم.

بنی‌ گانتز همچنین، هشدار داد که کشورش به رژیم اسلامی حاکم بر ایران اجازه نمی‌دهد سلاح‌هایی که «بازی را عوض می‌کنند» را به دست نیروهای نیابتی‌اش در منطقه برساند.

به گزارش تایمز اسرائیل، بنی گانتز گفت: «از همه کشورهای منطقه می‌خواهم که آسیب‌های رژیم حاکم بر ایران به حق حاکمیت و شهروندان خود را متوقف کنند. اسرائیل به اجازه نمی‌دهد رژیم حاکم بر ایران سلاح‌های خطرناک را به دست تروریست هایش برساند و شهروندان ما را تهدید کند.»

گزارش‌ هاآرتص حاکی از آن است که در حمله هوایی بامداد سه‌شنبه کانتینرهای سلاح ایرانی در بندر لاذقیه هدف گرفته شده است. این حمله هوایی خسارت‌های سنگینی بر جا گذاشت.

گانتز تاکید کرد که در سال جاری میلادی اسرائیل علیه تهدید‌هایی در جنبه‌های مختلف که رژیم حاکم بر ایران پشت آنها بود اقدام کرده است. به گفته او، «رژیم اسلامی حاکم بر ایران بزرگترین دشمن اسراییل و شهروندان خاورمیانه است.»

وزیر دفاع اسرائیل از سوریه خواست عملیات رژیم اسلامی حاکم بر ایران درون مرزهایش را متوقف کند. او هشدار داد که ارتش اسرائیل به اقدام علیه فعالیت‌های رژیم حاکم بر ایران ادامه خواهد داد.

سپاه پاسداران و نیروهای نیابتی‌اش در بندر لاذقیه حضور فعالی دارند. برخی گزارش‌ها نیز حاکی از انتقال سلاح از طریق این بندر برای تروریست های وابسته به نیروی قدس سپاه پاسداران است.

با موافقت دولت رئیسی، مجوز کنسولگری چین در بندرعباس صادر شد
دستآورد جدید رژیم ملاها؛ “بی آر تی” خوابی!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!