دانشگاه علوم پزشکی از امضای یک تفاهم‌نامه همکاری با آستان امام‌زادگان «عینعلی و زینعلی» خبر داد

0
64

تفاهم نامه همکاری میان دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران و آستان امامزادگان عینعلی و زینعلی با هدف همکاری علمی برای پیشبرد اهداف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درمانی منعقد شد.

یحیی رحیم صفوی، رییس هیات امنای آستان این امام‌زاده و مشاور نظامی خامنه ای، گفته «کلیه اقدامات و فعالیت های درمانی این امامزاده در قالب سلامتکده طب سنتی پونک نظام مند، قانونی و در چارچوب ضوابط وزارت بهداشت ایران می باشد. این تفاهم‌نامه برای برگزاری دوره‌های مشترک آموزشی طب سنتی و همچنین سمینار و نشست‌های تخصصی است».

پیشتر، رحیم صفوی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های این امامزاده در غرب تهران گفته بود «برنامه داریم تا ۵ سال آینده طبق فرمایش مقام معظم رهبری و سیاست های سازمان اوقاف، این امامزاده را یکی از قطب های فرهنگی و اجتماعی تهران کنیم. این امامزاده چون در کوچه پس کوچه های محله پونک قرار گرفته است، از نظر دسترسی برای مردم مشکل ایجاد می شود، تصمیم گرفته شده که مسیر اصلی ورود و خروج زوار به امامزاده از طریق بزرگراه اشرفی اصفهانی تا پایان امسال با همکاری مهندسی سپاه پاسداران و شهرداری منطقه ۲ تهران راه اندازی شود».

ارتش اسرائیل برای حمله به ایران اعلام آمادگی کرد
روزنامه جمهوری اسلامی: این بودجه “بحران” را به “انفجار” تبدیل می کند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!