محموله قاچاق مواد مخدر سپاه پاسداران توسط نیروی دریایی آمریکا ضبط شد

0
84

نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای امروز اعلام کرد که ۵ ایرانی که در حادثه انفجار کشتی مجروح شده بودند را نجات داده و محموله آنها را که مواد مخدر بوده، ضبط کرده است. این افراد که هویت خود را ایرانی معرفی کردند با هلی‌کوپتر به عمان منتقل شدند.

بر اساس این بیانیه این حادثه دیروز، ۱۵ دسامبر اتفاق افتاده و سخنگوی نیروی دریایی ایالات متحده گفت که این افراد در حال ریختن مایعات روی محموله و عرشه جلویی کشتی قبل از انفجار و آتش گرفتن کشتی دیده شدند.

گزارش شده که از این کشتی دو تن مواد مخدر به ارزش نزدیک به ۱۵ میلیون دلار کشف شده است. ۱۷۴۵ کیلو حشیش و ۵۰۰ کیلوگرم مت آفتامین و ۳۰ کیلوگرم هروئین از جمله مواد کشف شده بوده است.

آسوشیتدپرس در گزارش خود با اشاره به اینکه مقامات رژیم حاکم بر ایران هنوز واکشنی به ماجرای روز چهارشنبه نشان نداده‌اند، گفته است که یک سرنشین ایرانی در قایق حادثه دیده ناپدید شده است. یگان‌های دریایی ایالات متحده و متحدان این کشور در منطقه گشت‌زنی‌هایی مداوم برای مقابله با تردد شناورهای حامل مواد مخدر انجام می‌دهند.

یکی از راه های کسب درآمد سپاه پاسداران، قاچاق مواد مخدر به سراسر جهان می باشد که پس از حذف قاسم سلیمانی، بسیاری از محموله ها کشف و ضبط شده اند.

فرمانده کل انتظامی رژیم: رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور تبعیت از رهبری است
نائب رئیس مجلس رژیم: اینکه میگویند این دولت، آخرین شانس نظام است، قبول ندارم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!