فرمانده کل انتظامی رژیم: رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور تبعیت از رهبری است

0
62

فرمانده کل انتظامی کشور در یادواره شهدای امنیت در خیمه گلستان شهدای شهر اصفهان به دو نعمت سلامت و امنیت اشاره کرد و اظهار کرد: در روزهای ابتدایی انقلاب تلاش‌های زیادی کردند تا انقلاب را از بین ببرند و در سال‌های اخیر هم با ایجاد فتنه‌ها و آشوب‌ها خواستند به این انقلاب ضربه بزنند اما با هوشیاری و درایت رهبر معظم انقلاب و جانفشانی شهدای امنیت کاری از پیش نبردند.

سردار پاسدار حسین اشتری با اشاره به قیام مردم اصفهان در پنجم آذر گفت: لازم است از مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان که همیشه در صحنه بوده و با هوشیاری خود دشمن را در این حوادث ناکام گذاشتند تقدیر و تشکر شود. تجمع کشاورزان در وهله اول یک موضوع صنفی بود که مسئولان باید به مطالبات کشاورزان عزیز رسیدگی کنند اما در ادامه کسانی که آرامش مردم را نمی‌توانستند ببینند و از سوی معاندان و سلطنت طلب‌ها و کسانی که به هیچ عنوان دلسوز مردم نیستند پشتیبانی و وارد میدان شدند و این مساله را بهانه‌ای کردند تا در امنیت این شهر خدشه وارد کنند. مردم اصفهان راه صحیح را تشخیص دادند و مسیر خود را از آنان جدا کردند و با هوشیاری خود نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

اشتری با بیان اینکه می‌دانیم مشکلات اقتصادی وجود دارد و باید مسئولان برای رفع این مشکلات قدم بردارند، گفت: به مردم اطمینان می‌دهم که رهبر معظم انقلاب مدافع واقعی آنان است و امیدواریم با راهنمایی‌ها و هدایت‌های ایشان مشکلات از پیش پای مردم برداشته شود. ما همه ارادت خود را به شهدا اعلام کرده‌ایم اما اگر امروز بخواهیم راه این شهدا را برویم و آنها را از خود راضی کنیم باید منویات ولایت فقیه را دنبال کنیم و بدانیم که هرکجا که از ایشان پیروی کردیم موفق می‌شویم و هرکجا که نافرمانی صورت بگیرد با شکست مواجه خواهیم شد.

محسن رضایی متولی ارزهای دیجیتال در رژیم اسلامی حاکم بر ایران شد
محموله قاچاق مواد مخدر سپاه پاسداران توسط نیروی دریایی آمریکا ضبط شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!