محسن رضایی متولی ارزهای دیجیتال در رژیم اسلامی حاکم بر ایران شد

0
28

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس رژیم گفته که «مقامات دولتی هم به موضوع قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال ورود کرده‌اند و محسن رضایی، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، متولی ارزهای دیجیتال در دولت شده است».

رضایی، در خصوص برنامه‌های اقتصادی دولت سیزدهم، گفته است: جراحی‌ عمیق اقتصادی در حوزه تجارت را شروع‌ کرده‌ایم‌. این عزم در میان وزرای صمت، ‎اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی وجود دارد که بخشنامه‌های مخل ‎تجارت و صادرات صادر نشود.

محسن رضایی روز ۲۹ اردیبهشت ۲۷۰۰ ایرانی در توئیترش، نوشته بود: «رمزارزها یک نوآوری بین المللی و فرصت پولی هستند. در دولت ما با هدایت درست و تنظیم مقررات متناسب، از رمزارزها به نفع منافع ملی و سرمایه های مردم استفاده خواهد شد. اگر دولت کنونی، زودتر چاره اندیشی میکرد، مردم و ناظران با شفافیت بیشتری، وارد بازار ارزهای دیجیتالی می شدند».

۱۵ آذر سال جاری، مهرداد ارونقی، معاون گمرک ایران با بیان اینکه واردات ماینر به کشور آزاد است، اظهار داشت: در دو ماه گذشته ترخیص‌هایی از ماینر به کشور داشته‌ایم و در سال جاری ۱۰/۵ میلیون دلار دستگاه‌ها و تجهیزات مربوطه به کشور وارد شده است.

این در حالی است که ۲۵ شهریور ۲۷۰۰، پرویز محمد نژاد در جلسه علنی مجلس رژیم و بعد از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان‌روا و مبادلات داخلی آن گفت: «در آینده نزدیک تمام ماینرهای بنجل، از کارافتاده، انبارشده و با مصرف بالای برق چینی که حدود ۲۰۰ هزار عدد از آن ها را کشف کرده‌ایم، وارد ایران خواهد شد.» سایت “انتخاب” نیز با انتشار مقاله‌ای با عنوان “ماینرهای فراری از چین در راه ایران هستند” به پدیده احتمال حضور بیشتر شهروندان چینی در ایران پرداخته است.

دستور اکید مخبر به کلیه وزارتخانه ها و سازمان های دولتی برای دفاع از بودجه
فرمانده کل انتظامی رژیم: رمز فائق آمدن بر مشکلات کشور تبعیت از رهبری است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!