وزیر خارجه اسرائیل در کاخ الیزه: فقط یک تهدید نظامی باورپذیر می تواند برنامه اتمی رژیم حاکم بر ایران را متوقف کند

0
33

وزیر خارجه اسرائیل در دیدار با مکرون تهدید نظامی را تنها راه متوقف کردن برنامه‌های هسته‌ای رژیم اسلامی حاکم بر ایران عنوان کرد. راپید همزمان با مذاکرات احیای برجام در وین نسبت به برداشتن تحریم‌ها هشدار داد و خواستار تشدید آنها شد.

لائیر راپید، وزیر خارجه اسرائیل در جریان سفر سه روزه خود به لندن و پاریس شامگاه سه‌شنبه سی‌ام نوامبر (نهم آذر) در کاخ الیزه با رئیس جمهوری فرانسه امانوئل مکرون دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روزنامه “تایمز آو اسرائیل” لاپید در گفت‌وگو با مکرون ضمن مخالفت با برداشته شدن تحریم‌ها علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران تاکید کرده که تنها از طریق یک “تهدید نظامی باورپذیر” می‌توان برنامه‌های هسته‌ای رژیم حاکم بر ایران را متوقف کرد.

لاپید در دیدار با مکرون تاکید کرده که به باور اسرائیل هدف رژیم حاکم بر ایران از بازگشت به مذاکرات وین، پس از حدود شش ماه وقفه، خریدن زمان برای توسعه برنامه‌های هسته‌ای و نجات از مخمصه فلج‌کننده تحریم‌های اقتصادی است. او با تاکید بر این که مواضع اسرائیل درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی پس از سال‌ها شنیده می‌شود، افزود تحریم‌ها علیه رژیم حاکم بر ایران باید تشدید شوند.

هشدار سناتور تام کاتن به تیم بایدن و رژیم اسلامی حاکم بر ایران در وین
حضور مقامات زیمبابوه در ایران؛ گسترش روابط اقتصادی یا شیوع اومیکرون در کشور؟

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!