هشدار سناتور تام کاتن به تیم بایدن و رژیم اسلامی حاکم بر ایران در وین

0
56

تام کاتن سناتور جمهوریخواه و از اصلی‌ترین منتقدان برجام از بایدن انتقاد کرده و گفته وی تیم خود را برای مذاکره “درباره تسلیم شدن آمریکا در برابر آیت الله ها به وین فرستاده است”.

سناتور کاتن در توییتر خود نوشته است: “این دولت حاضر نیست رژیم ایران را به خاطر تلاش های باج خواهی هسته ای، حمایت از تروریسم و حملات به نیروهای آمریکایی و متحدان ما پاسخگو بداند”.

وی گفته است :”توافق هسته‌ای بین دولت بایدن و ایران حتی بدتر از آن چیزی خواهد بود که قبل از آن وجود داشت و زمانی که جمهوری‌خواهان دوباره قدرت را در دست بگیرند، از بین خواهد رفت”.

سناتور کاتن در زمان انعقاد توافق برجام که در دوره ریاست جمهوری باراک اوباما به دست آمد، گفته بود که پس از ریاست جمهوری وی این توافق “با یک چرخش قلم به روی کاغذ” از بین خواهد رفت.

بعدتر پرزیدنت ترامپ به عنوان جانشین اوباما، که بارها برجام را “بدترین توافق تاریخ” خوانده بود با امضای یک فرمان اجرایی از آن خارج شد و تمامی تحریم های رفع شده را دوباره اجرا گذاشت.

محمدجواد ظریف وزیر خارجه وقت رژیم که مجادلات توییتری با تام کاتن داشت گفته بود که دولت آمریکا نمی‌تواند از این توافق خارج شود.

اعضای تیم مذاکره کننده رژیم اسلامی حاکم‌ بر ایران، خبر رویترز را تکذیب کردند
وزیر خارجه اسرائیل در کاخ الیزه: فقط یک تهدید نظامی باورپذیر می تواند برنامه اتمی رژیم حاکم بر ایران را متوقف کند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!