نیوزمکس: نقشه سپاه پاسداران برای ترور امیر فخرآور

0
132

خبرگزاری آمریکایی نیوزمکس، پس از انتشار بیانیه وزارت خزانه داری ایالات متحده مبنی بر تحریم افرادی که در همکاری با سپاه پاسداران به ربایش و ترور مخالفان رژیم اسلامی حاکم بر ایران مبادرت میکنند، با امیر فخرآور رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان مصاحبه ای را منتشر کرد.

وب سایت نیوزمکس نوشته است: «یک ایرانی آمریکایی که یکی از اهداف ترور توسط سپاه پاسداران بوده، از سازمان های امنیتی -اطلاعاتی ایالات متحده برای انجام دقیق عملیات هایشان سپاسگزاری کرد».

فخرآور به نیوزمکس گفت: «این واقعاً یک کار دقیق جاسوسی بود. در این مورد، بیش از دو سال است که اطلاع دارم. از روز اول، ماموران FBI من را به دفتر خود دعوت کردند و اطلاعات لازم را در اختیارم گذاشتند. آن‌ها من را به مکان‌های مختلف در خانه‌های امن خود منتقل کردند. اتومبیل، منزل و تلفنم را چک کردند که آیا میکروفون یا ردیاب توسط رژیم کار گذاشته شده است. دوربین‌های متعددی را در اطراف خانه‌ام نصب کرده اند و از من محافظت می‌کنند».

نیوزمکس در پایان نوشته: «امیر فخرآور، ۴۷ ساله، پنج سال در زندان ایران به عنوان رهبر دانشجویی بسر برد و پس از فرار از این کشور با کمک مقامات آمریکایی، در حال حاضر رئیس سنای کنگره ملی ایرانیان است که یک سازمان مخالف جمهوری اسلامی میباشد».

شرکت ابرآروان و مدیران ارشد آن توسط ایالات متحده تحریم شدند
ائتلاف دریایی رژیم اسلامی حاکم‌ بر ایران، روسیه و چین در خلیج فارس

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!