شرکت ابرآروان و مدیران ارشد آن توسط ایالات متحده تحریم شدند

0
148

امروز ۱۲ خرداد، وزارت خزانه‌داری آمریکا، شرکت «اَبر آروان/ آروان کلود»، دو کارمند ارشد آن و دفتر این شرکت در امارات متحده عربی را به دلیل نقش آن‌ها در همکاری با سرکوبگران مردم ایران به فهرست تحریم‌ها افزوده است.

کنگره ملی ایرانیان پس از قطع اینترنت در قیام آبان ۹۸، به طور مداوم گزارش های مفصلی علیه هلدینگ های وابسته به ستاد فرمان اجرایی امام از جمله فناپ و ابرآروان که در همکاری با سپاه پاسداران در سرکوب مردم ایران نقش داشته اند به سازمان های امنیتی ایالات متحده ارائه کرده است.

بر اساس بیانیۀ وزارت خزانه‌داری آمریکا، پویا پیرحسین‌لو و فرهاد فاطمی، از مؤسسان شرکت فناوری ابر آروان، دو فرد حقیقی تحریم‌شده هستند.

بر اساس این بیانیه، شرکت ابر آروان با نهادهای امنیتی-اطلاعاتی رژیم اسلامی حاکم بر ایران ارتباط نزدیک دارد و مدیران اجرایی آن با مقام‌های ارشد رژیم اسلامی حاکم بر ایران مرتبط هستند.

در این بیانیه همچنین آمده است که رژیم اسلامی حاکم بر ایران، «به طور منظم از محدودسازی و کنترل سرعت اینترنت برای سرکوب مخالفان، نظارت همگانی و مجازات ایرانیان» سود جسته و این در حالی است که مردم داخل کشور، «به‌شکل آنلاین و آف‌لاین» از اینترنت برای استفاده از حق تجمع مسالمت‌آمیز و آزادی بیان استفاده می‌کنند.

شهرام پورصفی که نقشه ترور امیرفخرآور را داشت، در لیست تحریم آمریکا قرار گرفت
نیوزمکس: نقشه سپاه پاسداران برای ترور امیر فخرآور

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!