دیدار سفیر چین در تهران با دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: پرچم بزرگ سوسیالیسم را بالا نگه میداریم

0
44

چانگ هوآ، سفیر چین در ایران با اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی دیدار کرد.

سفیر چین در این دیدار گفت: بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین در نیمه دوم سال جاری برگزار خواهد شد. این کنفرانس بسیار مهم، در برهه کلیدی آغاز سفر جدید چین برای ساختن همه جانبه یک کشور مدرن سوسیالیستی برگزار می شود.

وی افزود: در این نشست، اهداف، وظایف و سیاست های کلان توسعه حزب و کشور در پنج سال آینده و حتی برای یک مدت طولانی تر بررسی خواهد شد. ما پرچم بزرگ سوسیالیسم با ویژگی های چینی را بالا نگه خواهیم داشت و به رهنمودها و اندیشه شی جین پینگ درباره سوسیالیسم با ویژگی چین در عصر جدید پایبند خواهیم بود، اعتماد به نفس را در مسیر، نظریه، نظام و فرهنگ سوسیالیسم با ویژگی های چینی تقویت خواهیم کرد، و روند تاریخی رستاخیز بزرگ ملت چین را به پیش سوق خواهیم داد. حزب کمونیست چین مایل به تقویت مبادلات بین‌حزبی با حزب موتلفه اسلامی ایران، به اشتراک گذاشتن تجربه در حکومت‌داری و اداره دولت و ترویج توسعه مستمر همکاری‌های دوستانه بین دو کشور در زمینه‌های مختلف است.

بادامچیان با آرزوی موفقیت کامل بیستمین کنگره ملی حزب کمونیست چین گفت که حزب موتلفه اسلامی به ارتقای مستمر روابط دوستانه ایران و چین می پردازد. وی بیانیه حزب موتلفه اسلامی درباره سفر پلوسی به تایوان را به سفیر چین در ایران تحویل داد.

بادامچیان تاکید کرد که رژیم حاکم بر ایران و محافل مختلف این کشور قاطعانه از اصل چین واحد حمایت و با دخالت خصمانه ایالات متحده در امور داخلی چین مخالفت می کنند.

محیطبان برومند نجفی در مقابل دادگاه با سه گلوله به قتل رسید
سخنگوی سپاه پاسداران: ۸۰ میلیون جمعیت ایران «در آرامش مثال زدنی زندگی می‌کنند»

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!