کمک خلبان ایرانی هواپیمای توقیفی برای تغییر چهره به کوبا رفته بود

0
172

رئیس‌جمهوری پاراگوئه درباره هواپیمای باری توقیف شده در آرژانتین گفت: تعداد زیادی از خدمه ایرانی-ونزوئلایی هواپیمای مستقر در فرودگاه آرژانتین با شبکه تروریسم بین‌المللی مرتبط هستند.

ماریو عبده بنیتس، رئیس‌جمهوری پاراگوئه، همچنین اعلام کرد که یکی از خدمه این پرواز با هدف جراحی زیبایی «به منظور تغییر چهره» خود به کوبا سفر می‌کرده است.

برخی نشریات پاراگوئه با انتشار پاسپورت ایرانی و عکس فردی که گفته می‌شود کمک خلبان این پرواز بوده نوشته‌اند: کمک خلبان ایرانی هواپیمای توقیف شده در آرژانتین در توطئه جاسوسی رژیم حاکم بر ایران در کوبا و ونزوئلا نقش دارد. به گفته رئیس جمهوری پاراگوئه، این فرد قصد داشته هویت و چهره خود را در پاراگوئه تغییر دهد.

عبده بنیتس در پاسخ به این سوال که آیا از اقدامات تلافی جویانه رژیم اسلامی حاکم بر ایران هراسی دارد یا خیر، گفت: ما صرف نظر از اینکه آن‌ها از چه کشوری هستند به کار خود ادامه می‌دهیم.

رئیس‌جمهوری پاراگوئه همچنین گفته نگران نامه اعتراضی مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران و اتهام آن‌ها به دولت پاراگوئه برای همکاری با «رویکرد ضد ایرانی مقامات آمریکایی و اسرائیلی» نیست.

چندی پیش آرژانتین از توقیف یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ باری و گذرنامه خدمه ایرانی این پرواز خبر داد. مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران در واکنش به این خبر اعلام کردند که شرکت هواپیمایی ماهان این هواپیما را به ونزوئلا فروخته است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: باید نیروهایی تربیت کنیم که بدون ترس دست روی ماشه داشته باشند
۴۸ درصد تهرانی‌ها به مناطق پایین‌تر اسباب کشی کردند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!