رئیس موساد: به عملیات علیه تاسیسات اتمی رژیم اسلامی حاکم بر ایران ادامه میدهیم

0
56

روزنامه “تایمز آو اسرائیل” روز یک‌شنبه گزارش داد، داوید برنه‌عا، رئیس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) قرار است برای انجام “گفت‌وگوهای بسیار مهم” و رایزنی با مقام‌های ارشد دولت آمریکا به واشنگتن سفر کند.

رئیس موساد همزمان با چهارمین روز از دور هفتم مذاکرات در وین تاکید کرده بود، برای اسرائیل یک توافق بد با رژیم اسلامی حاکم بر ایران غیرقابل تحمل خواهد بود و این کشور اجازه دستیابی رژیم ملاها به بمب اتمی را نخواهد داد.

بنابر این گزارش، یکی از هدف‌های برنه‌عا که به عنوان نماینده ویژه نخست‌وزیر اسرائیل به واشنگتن سفر می‌کند ارائه اطلاعات جدیدی درباره برنامه‌های اتمی رژیم اسلامی حاکم بر ایران به مقام‌های آمریکایی است.

رئیس موساد همچنین قصد دارد مقام‌های دولت جو بایدن را قانع کند، وارد توافقی موقتی که شامل بازگشت کامل رژیم اسلامی حاکم بر ایران به تعهدات برجامی نباشد، نشوند و در عوض فشار بر تهران را افزایش دهند.

وب‌سایت خبری Ynet به نقل از رئیس موساد سفر او به واشنگتن را بسیار مهم خوانده و نوشته است، برنه‌عا قصد دارد به اطلاع دولت آمریکا برساند که اسرائیل در صورت رسیدن به توافق با رژیم اسلامی حاکم بر ایران، خود را ملزم به رعایت آن نمی‌داند و به اقدام علیه برنامه‌های اتمی تهران ادامه خواهد داد.

اسرائیل به طور معمول مسئولیت اقدام‌هایی را که علیه برنامه هسته‌ای ایران انجام می شود بر عهده نمی‌گیرد اما شواهد بسیاری حاکی است که این کشور در چند عملیات که خسارت‌های مهمی به تاسیسات هسته‌ای نطنز وارد کرده دست داشته است.

نفتالی بنت: اکنون زمان برخورد شدید با رژیم اسلامی حاکم بر ایران می باشد
معاون وزیر دفاع اسرائیل در خصوص انفجار نزدیک به تاسیسات اتمی: ما از یک مرد نمی پرسیم که در شب چه کرده!

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!