نفتالی بنت: اکنون زمان برخورد شدید با رژیم اسلامی حاکم بر ایران می باشد

0
30

نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل، پس از شکست دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین، در جلسه کابینه دولتش، خواستار برخورد شدید قدرت های جهان با ملاها شد.

وی گفته است:« دور گفتگوها بین رژیم اسلامی حاکم بر ایران و ابرقدرتها در وین بدون نتیجه ای به پایان رسید. رژیم اسلامی حاکم بر ایران همانطور که انتظار میرفت، با مهارت مذاکره میکنند. آنها از تمام نکاتی که درباره شان رضایت داده بودند عقب نشینی کردند و با برخوردی قلدرانه و حمله وار پیش رفتند. یک مثال از باجگیری هسته ای که درباره اش صحبت کرده بودم را در طول گفتگوها در وین دیدیم که فاش شد که آنهاغنی سازی ۲۰٪ اورانیوم را با سانتریفوژهای پیشرفته در تاسیسات زیر زمینی فردو آغاز کرده اند. این گامی بسیار بد است. من از همه کشورها که در وین با رژیم اسلامی حاکم بر ایران مذاکره میکنند میخواهم که راهی قاطع انتخاب کنند و به رژیم ایران بفهمانند که نمیتواند همزمان مذاکره و هم غنی سازی کند».

نفتالی بنت با اشاره به سفر موفقیت آمیز وزیرخارجه اسرائیل به بریتانیا و فرانسه گفته است: «وزیر خارجه ما از یک دور مذاکره در این باره با اروپا بازگشته، و در روزهای آتی وزیر دفاع و رییس موساد برای ادامه رسیدگی به این موضوع به واشنگتن سفر میکنند».

در ادامه نخست وزیر اسرائیل خواستار برخورد شدید با رژیم اسلامی حاکم بر ایران شد: «هدف ما اکنون استفاده از زمانی که بین مذاکرات باقی مانده است، تا به دوستانمان در آمریکا بگوییم: الان درست موقع خوبی برای استفاده از همه ابزارها از نوع دیگر برای جلوگیری از جولان ایران در غنی سازی است. رژیم ایران باید برای سرپیچیهایش هزینه بپردازد. هدف رژیم ایران از بین بردن تحریمهاست. آنها فقط برای همین با ده ها مشاور و متخصص امور تحریم به وین آمده اند چون این تنها هدفشان است. به عبارت دیگر این مهارت آنها در تروریسم و مسئله هسته ای است، اما این دفعه به این ده ها مشاور احتیاج دارند تا کاری که انجام میدهند را با میلیاردها دلار اضافه و پشتیبانی ادامه دهند. ما به مذاکرات راست و فشرده در این باره با آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه و غیره ادامه میدهیم».

یک میلیارد دلار برای پلتفرم رسانه‌ اجتماعی پرزیدنت ترامپ، TRUTH Social جذب شده است
رئیس موساد: به عملیات علیه تاسیسات اتمی رژیم اسلامی حاکم بر ایران ادامه میدهیم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!