معاون وزیر دفاع اسرائیل در خصوص انفجار نزدیک به تاسیسات اتمی: ما از یک مرد نمی پرسیم که در شب چه کرده!

0
51

یک روز پس از توقف دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین، مذاکراتی که دیپلمات‌های غربی آن را “ناامیدکننده” توصیف کرده‌اند، انفجار مهیبی در نزدیکی تاسیسات اتمی نطنز رخ داد. به گفته مردم محلی، شدت انفجار به حدی بوده که موج انفجار به بعضی خانه‌ها آسیب رسانده است.

به نوشته تایمز اسرائیل، الون شوستر معاون وزیر دفاع اسرائیل از اظهارنظر مستقیم درباره منشاء صدای انفجار اخیر در نزدیکی سایت هسته‌ای نطنز خودداری کرد اما گفت: «ما از یک مرد نمی‌پرسیم که در شب چه کرد، اما در حال حاضر تلاش می‌کنیم تا انگیزه‌های جهانی را با ابزارهای دیپلماتیک تغییر دهیم.»

تایمز اسرائیل در ادامه به نقل از وی نوشته است: «رژیم اسلامی حاکم بر ایران، معضلی برای همه جهان است، نه فقط کشور اسرائیل. ما در برابر نسل آینده اسرائیل مسئول هستیم. همانطور که در گذشته علیه دشمن، جنگیدیم، باز هم در شرایط اضطراری خواهیم جنگید. ما امیدواریم که جهان هم با ما همراه شود. به همین منظور ما بودجه دفاعی اسرائیل را به طور چشمگیری افزایش دادیم».

اخیرا، بودجه ۱/۵ میلیارد دلاری فقط برای حمله و تخریب تاسیسات اتمی رژیم اسلامی حاکم بر ایران، به وزارت دفاع اسرائیل تخصیص داده شده است.

رئیس موساد: به عملیات علیه تاسیسات اتمی رژیم اسلامی حاکم بر ایران ادامه میدهیم
مهدی ‌پازوکی، اقتصاددان: کره شمالی هم بمب اتم دارد اما مردم علف میخورند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!