شمخانی: علت حضور نظامی سپاه پاسداران در سوریه وحی الهی به خامنه ای بوده

0
89

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم، در نشستی در تهران دربارۀ “اندیشه های دفاعی” خامنه‌ای گفت که تهدید نظامی سنتی علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران دیگر وجود خارجی ندارد و علت آن علاوه بر قدرت رژیم، شکست مداخلات نظامی آمریکا در عراق و افغانستان و همچنین ناروشن بودن نتایج یک اقدام نظامی مشابه علیه رژیم حاکم بر ایران است.

به گفتۀ علی شمخانی به این دلایل تهدیدهای امنیتی علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران در حال حاضر بیشتر از جانب گروه‌های جهادی و در جنگ‌های نیابتی منطقه است که بارزترین نمونه هایشان جنگ‌های سوریه و یمن و عراق در حال حاضر هستند.

بر همین اساس، علی شمخانی از حضور نظامی سپاه پاسداران در عراق و سوریه تحت عناوین “دفاع از حرم حضرت زینب و مردم مظلوم فلسطین” یاد کرده و سپس افزوده است که این حضور نظامی، “تصمیم دفاعی و امنیتی درستی است” که از سوی خامنه ای گرفته شده است. علی شمخانی در جای دیگری از سخنانش تأکید کرده است که کلیه “تصمیمات رهبر جمهوری اسلامی بر وحی الهی مبتنی است.”

به این ترتیب، اگر طی پنج سال گذشته میلیاردها دلار از سرمایه های مردم ایران صرف جنگ و حضور نظامی رژیم اسلامی حاکم بر ایران در سوریه برای حفظ بشار اسد شده است، چنین تدبیری به گفتۀ علی شمخانی تصمیم انحصاری خامنه‌ای بوده که بر وحی الهی مبتنی است.

علم الهدی علیه کلاب هاوس: این جنگ دشمن است
تلاش مذبوحانه رژیم و‌مزدوران سپاه پاسداران در رسانه های برون مرزی برای تکذیب کشته شدن سردار شهلایی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!