تلاش مذبوحانه رژیم و‌مزدوران سپاه پاسداران در رسانه های برون مرزی برای تکذیب کشته شدن سردار شهلایی

0
146

برای نخستین بار در خبرگزاری رسمی کنگره ملی ایرانیان و برنامه زنده امیرعباس فخرآور، کشته شدن فرمانده قدس سپاه پاسداران، حسن ایرلو (عبدالرضا شهلایی) در یمن تایید شد. همچنین، منابع عرب گزارش دادند که خودروی حامل مهدی المشاط، رئیس جمهور خودخوانده حوثی ها وسط خیابانی در صنعا، هدف حمله موشک‌ نقطه‌زن جنگنده‌های ائتلاف قرار گرفته و در دم کشته شده است.

حذف ایرلو (شهلایی)، تروریست تحت تعقیب که به عنوان قاسم سلیمانی یمن شناخته میشد، ضربه سنگینی به سپاه پاسداران در منطقه بود اما بی بی سی فارسی با ۲۴ ساعت تاخیر، خبرش را منتشر کرد!

خبرگزاری های وابسته به رژیم علت مرگ ایرلو (شهلایی) را ابتلا به کرونا اعلام کردند اما تصویر منتشر شده از وی نشان میدهد علائم سوختگی ناشی از انفجار بر روی صورتش وجود دارد و پرستاری که در کنار وی ایستاده، لباس مخصوص پرستاران بخش کرونایی را بر تن ندارد. مراسم تشییع وی نیز در تهران، بدون رعایت هر گونه پروتکل‌ بهداشتی و لباس فرم مخصوص که مربوط به دفن جانباختگان کرونا است، دلیل دیگری بر دروغ پردازی رژیم در مورد علت مرگ وی می باشد.

در این میان، خبرگزاری ایرنا، در خبری که برای مرگ ایرلو منتشر کرده بود ، نوشت: «وی که به سردار شهلایی معروف بود، از فرماندهان مقاومت بود…». بعدتر این بخش خبر بدون هیچ توضیحی حذف شد.

فاطمه ایرلو، دختر حسن ایرلو با این توییت اعلام کرد که پدرش بدست عربستان در یمن کشته شده است.

اما در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد تلاش مذبوحانه گروهی مزدوران رژیم و‌ ماموران سپاه پاسداران در داخل و خارج کشور برای تکذیب این خبر هستیم تا جاییکه از قول فردی ناشناخته در دفتر رابرت مالی سعی دارند برای تکذیبه سند بیاورند. البته درباره روابط رابرت مالی با رژیم اسلامی حاکم بر ایران و سایر گروه های تروریستی منطقه اسناد فراوانی وجود دارد که موجب حذف وی در سال ۲۰۰۸ از دولت اوباما شده بود.

مراد ویسی از چهره های ثابت همه رسانه های اطلاحطلب بدون ارائه هیچ سندی در تلویزیون ایران اینترنشنال در این خصوص گفته «آمریکایی ها به ایران اینترنشنال گفتند ایرلو عضو سپاه بوده ولی شهلایی نیست. ضمن اینکه دولت بایدن خودش رو متعهد میداند که با گروه های نظامی تحت امر ایران که به منافع و دیپلمات های آمریکایی حمله می کنند و از نظر آمریکا تهدیدی برای امریکا و نظام بین الملل هستند، مقابله کند».

حسن داعی در گفتگو با بیژن فرهودی نیز تایید کرد بر اساس اعلام گروه های یمنی؛ انصارالله و حوثی ها، شخص کشته شده حسن ایرلو یا همان غلامرضا شهلایی است. آقای داعی در ادامه به حملات سنگین عربستان علیه پیشروی حوثی ها و سپاه قدس به منطقه استراتژیک مارب اشاره کرد و گفت: «موضوع فقط عربستان نیست و اگر رژیم اسلامی حاکم بر ایران به آن منطقه مسلط شود، قصد باج خواهی از غرب را دارد».

لازم به ذکر است که ایجاد هویت دیپلمات یا پیمانکار برای تروریست های ارشد، توسط رژیم اسلامی حاکم بر ایران، بی سابقه نیست. حسن شاطری که مسئولیت رسمی‌اش «تامین منابع مالی حزب الله لبنان» بود و رژیم با افتخار درباره آن تبلیغ می‌کرد، دارای هویت تروریستی «حسام خوشنویس» بود. وی در فوریه ۲۰۱۳ در حمله هوایی اسرائیل به کاروان حامل تجهیزات نظامی از سوریه به لبنان کشته شد. حزب‌الله لبنان خبر را اعلام کرد و با عنوان «حسام خوشنویس» برایش مراسم بزرگداشت برگزار کرد. خبرگزاری‌های رژیم با توجیهات نوشتند «حسن شاطری ملقب به حسام خوشنویس» تا مردم ایران از صدور پاسپورت جعلی برای اقدامات تروریستی او باخبر نشوند.

شمخانی: علت حضور نظامی سپاه پاسداران در سوریه وحی الهی به خامنه ای بوده
شبیه سازی حمله به تاسیسات اتمی اسرائیل در رزمایش سپاه پاسداران

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!