کشف سلاح و مهمات در ایران؛ از مازندران تا خوزستان

0
81

در ۲۷ آذر، سردار پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شناسایی باند بزرگ قاچاق سلاح شکاری و جنگی که در سطح کشور اقدام به توزیع می‌کردند، خبر داد: در حمله به این باند، ۴۳ قبضه سلاح شکاری و جنگی به ارزش ۲۰ میلیارد تومان، کشف و ضبط شده است.

در همین روز، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در استان کهکیلویه و بویراحمد به صدا و سیمای این استان گفت: از قاچاقچیان، ۷ قبضه اسلحه شکاری و یک قبضه اسلحه جنگی کشف و ضبط شده است.

در ۲۹ آذر، به گزارش خبرگزاری های رژیم، در مرزهای جنوب غربی ایران ده ها اسلحه و مهمات کشف و ضبط شده است. در مشروح این گزارش بدون ذکر دقیق تعداد مهمات کشف شده، آمده: سربازان گمنام امام زمان در اداره کل اطلاعات استان خوزستان طی روز‌های گذشته با رصد اطلاعاتی، یک تیم ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات را در مرز‌های جنوب غربی کشور شناسایی شدند و ده‌ها قبضه سلاح جنگی از آنها کشف و ضبط گردید.

۳۰ آذر، فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان در استان اصفهان نیز خبر از دستگیری قاچاقیان اسلحه داده است: در بازرسی از یک خودرو هفت کلت کمری، ۲۴۸ فشنگ مربوطه و ۱۴ خشاب کشف شد.

گزارش روزنامه خراسان از فروش “موی سر” دختران در مشهد
در آستانه تعطیلات کریسمس، جیک سالیوان راهی اسرائیل شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!