فرمانده ناجا اصفهان: با کمترین هزینه اعتراضات را مدیریت کردیم/ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: از دادن آمار مصدومان معذوریم!

0
61

فرمانده نیروی سرکوبگر رژیم (ناجا) در اصفهان ادعا کرده که با «کمترین هزینه» عملیات سرکوب معترضان را مدیریت کرده است. محمدرضا میرحیدری گفت «با درایت همکاران و بسیجیان با کمترین هزینه برای نظام و مردم این عملیات مدیریت شد اما با توجه به سنگ‌پرانی و استفاده از مواد منفجره و ترقه‌ها و بمب‌های صوتی که علیه مردم و نیروهای پلیس استفاده می‌کردند تعدادی از همکاران ما مجروح شدند و تعدادی هم جراحات سطحی داشتند همچنین تعدادی از مردم هم جراحاتی داشتند». میرحیدری با تهدید معترضان به بازداشت، آنها را متهم کرد که «به تابلوها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و خودروهای مردم در حاشیه زاینده‌رود خساراتی وارد» کردند.

در آبان ۹۸ نیز نیروهای سرکوبگر اعلام کردند که قربانیان از نیروهای امنیتی بودند و معترضان به اموال عمومی آسیب زدند؛ اما ویدئوهای منتشر شده، نیروهای امنیتی را در حال آسیب‌زدن به خودروها و اموال عمومی نشان می‌داد و آمار قربانیان سرکوب آن اعتراضات پس از دو سال هنوز اعلام نشده است.

در همین حال، سخن‌گوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می‌گوید در حال حاضر از دادن «آمار مصدومان حوادث دیروز» در شهر اصفهان «معذور» است. به گزارش خبرگزاری مهر، نورالدین سلطانیان گفت که تلاش می‌کند آمارها را برای جلب اعتماد مردم به زودی ارائه کند «تا موج سواری رسانه‌های معاند کم‌تر اتفاق بیفتد». وی‌همچنین گفته: حال دو نفر از مصدومان اعتراضات دیروز اصفهان مناسب نیست اما تاکنون فوتی گزارش نشده است.

محمد رسول اف: کاپشن چرمی ات را با ریختن کدام خون خریدی؟
فرمانده پیشین سپاه محمدرسول‌الله تهران و نماینده کنونی مجلس رژیم: مگر نظامیان شهروند مملکت نیستند؟

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!