میزان سرقت از سوپرمارکت‌ها سال به سال افزایش می‌یابد؛ بچه‌ها تنقلات می‌برند، بزرگترها نیازهای ضروری!

0
41

رئیس اتحادیه سوپرمارکت و پروتئین با اعلام اینکه میزان سرقت از سوپرمارکت‌ها سال به سال افزایش داشته و از اواخر سال ۲۷۰۰ تا کنون همواره رو به افزایش بوده است گفت: «جزو اصنافی هستیم که ۸۰ درصد کالاهای‌مان در دسترس مردم است. از آنجا که قفسه‌های کالا و یخچال‌های ما در دسترس مردم است همواره ۲ درصد بابت دزد‌بری در نظر می‌گیریم و گزارش‌هایی هم  درباره دستگیری افراد در حین دزدی داشته‌ایم.»

داوود فکوری روز یکشنبه ۱۹ فروردین در گفتگو با روزنامه «هم‌میهن» افزود: «تقاضا برای خرید کالا به صورت نسیه بسیار زیاد است و هرچه فروشگاهی محلی‌تر باشد این تقاضا بیشتر می‌شود، اما پاسخ مثبت به این تقاضاها کمتر شده است.»

وی افزود: «برخی مناطق شهر مانند پایین‌تر از خیابان انقلاب این تقاضا بسیار بیشتر از قبل شده است. قصد جسارت به مستأجران را ندارم، اما پرداخت هزینه اجناس نسیه برای این گروه معمولاً سخت‌تر است، حالا یا یادشان می‌رود یا هرچه که هست این مسئله مشکل‌آفرین است.»

در همین ارتباط، مالک سوپرمارکتی در منطقه آسیاب برجی کرج که بیشتر ساکنان آن از نظر درآمدی، متوسط به پایین هستند به «هم‌میهن» می‌گوید: «در گذشته اصلاً اینطور نبود. دختر دانش‌آموز چیپس را زیر لباسش قایم کرد و وقتی به او تذکر دادم،‌ انکار ‌کرد، بچه خجالت کشید و رفت. خانواده‌ها شرایط مالی خوبی ندارند و نمی‌توانند هزینه‌ها را تامین کنند و این مسائل هم رخ می‌دهد. بچه‌ها بیشتر تنقلات می‌برند، اما بزرگترها اقلامی که مایحتاج زندگی است را می‌برند.

درآمد ماهانه سازمان زندان‌ها از پابند‌های الکترونیکی: ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۱۶۲ میلیارد تومان
وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرحی برای تربیت سیاسی دانش‌آموزان خبر داد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!