وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرحی برای تربیت سیاسی دانش‌آموزان خبر داد

0
42

حجت الاسلام پورثانی در جلسه شورای معاونان وزارت آموزش و پرورش رژیم اسلامی حاکم بر ایران که با حضور وزیر آموزش و پرورش دولت رئیسی و دیگر اعضا برگزار شده بود؛ با اشاره به نماد یا همان نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش آموزان؛ گفت: این نظام دارای دو سند پشتیبان است؛ یکی از این اسناد در سال ۹۴ به تصویب رسید و مربوط به قانون حمایت از اطفال کودکان و نوجوانان است.

معاون پرورشی و فرهنگی با تاکید بر اینکه عملیاتی که از سال گذشته در نماد صورت گرفته است با هر آنچه در سال‌های گذشته برای نماد صورت گرفت؛ برابری می‌کند؛ گفت: غربالگری برای پایه‌های اول، سوم، پنجم، هفتم، هشتم و دهم در حوزه دانش آموزی صورت گرفت.

وی افزود: غربالگری در پایه‌های اول سوم و پنجم توسط آموزگار ابتدایی صورت می‌گیرد و پایه‌های هفتم، هشتم و دهم با کمک دانش آموز انجام می‌شود. پس از غربالگری، مشاوره تخصصی برای دانش آموزانی که نیاز به مشاوره دارند صورت می‌گیرد و در صورت نیاز مداخله هم انجام می‌شود. آخرین مرحله هم، مرحله ارجاع به مراکز مشاوره‌ای است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رژیم افزود: طرح بزرگ تربیت دانش آموزان توانمند سیاسی و اجرای هسته‌های سخت در کشور و پیاده سازی مدل جدید راهبری امور تربیتی در مدرسه طرح دیگر ماست. امسال ۸ هزار مربی پرورشی در این زمینه استخدام می‌شوند و برنامه محتوایی ویژه‌ای برای آنها اجرا می‌شود همچنین پیوند بین فضای درسی و فعالیت‌های پرورشی در چند حوزه مانند سرود و تئاتر را داریم.

میزان سرقت از سوپرمارکت‌ها سال به سال افزایش می‌یابد؛ بچه‌ها تنقلات می‌برند، بزرگترها نیازهای ضروری!
واکنش اسراییل به سخنان خامنه‌ای: حمله از خاک ایران منجر به حمله به خاک خود ایران میشود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!