سفیر اسراییل خواستار نظارت بر مساجد آلمان شد

0
115

رون پروسور، سفیر اسراییل در برلین از مقامات آلمان خواست، با قاطعیت بیشتری با نفرت‌پراکنی علیه یهودیان وارد عمل شود.

پروسور به روزنامه فونکه گفت: «ما با برخی از امامانی که از خارج کشور می‌آیند مشکل داریم. باید برای همه روشن باشد: امامان با یک ایدئولوژی می‌آیند که می‌خواهند به وسیله آن آلمان و اروپا را تغییر دهند.» به همین دلیل باید بر مساجد نظارت بهتری اعمال شود. او گفت، بهتر است که آلمان خودش امامان را در سطح وسیعی تربیت کند و برای امامان خارجی ممنوعیت کار قائل شود.

سفیر اسراییل در آلمان گفت، نباید به دلیل دست‌کاری سیاسی از اقدامات سخت‌گیرانه دوری کرد. این یک مسئله آموزشی و تربیتی در درازمدت است: «اما اکنون ما باید با ترور و خشونت در خیابان‌های آلمان، از جمله از طریق قوانین کیفری، مقابله کنیم.»

سفیر اسراییل به افکار عمومی آلمان در مورد نگرش ساده‌لوحانه هشدار داد و گفت: «حماس و حزب‌الله فقط علیه اسراییل نیستند. آنها کل جوامع غربی را منحط می‌دانند. آنها از همجنس‌گرایان متنفرند و حقوق اولیه زنان را به رسمیت نمی‌شناسند. ما یهودیان در ردیف اول نشسته‌ایم. اگر آلمانی‌ها اقدام نکنند، فردا به گریه خواهند افتاد.»

سفیر آلمان به اتفاقاتی که از ۷ اکتبر بدین سو در خیابان‌ها و شبکه‌های اجتماعی آلمان می‌گذرد اشاره کرد و افزود: «در آنجا برای نابودی دولت یهودی فراخوان داده می‌شود. مواد آتش‌زا به کنیسه‌ها پرتاب می‌شود و خانه‌هایی که یهودیان در آن زندگی می‌کنند را با ستاره داود مشخص می‌کنند. پرچم فلسطینی را بر روی بناهای تاریخی برافراشته می‌کنند و حتی به ایجاد خلافت اسلامی در آلمان فرامی‌خوانند.»

پروسور افزود: «افرادی که این کار را انجام می‌دهند در واقع اسب تروای دموکراسی آلمان هستند. آلمانی‌ها با آغوش باز از این افراد استقبال کرده‌اند، اما اکنون آنها از مهمان‌نوازی آلمانی‌ها سوء‌استفاده می کنند. این‌طور نمی‌تواند باشد که یهودی‌ها و اسراییلی‌ها بار دیگر در آلمان دچار ترس و وحشت شوند. علیه این وضعیت باید اقداماتی صورت گیرد.

آخرین پست اینستاگرم دکتر آسوده: برایم قرآن نخوانید
ظریف: در اوکراین از روسیه رودست خوردیم؛ هم پهپاد‌ها را گرفتند و هم خودشان لو دادند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!