آخرین پست اینستاگرم دکتر آسوده: برایم قرآن نخوانید

0
239

به گزارش چند کانال پزشکی، خانم دکتر میترا آسوده، جراح عمومی که در جلسه اخیر دادگاه شکایت خانواده بیمار متوفی در سنندج، محکوم و مورد «اهانت و تهدید» قرار گرفته بود، خودکشی کرد.

دکتر آسوده چند روز پیش به قصد ملاقات با منشی سابق خود، در مریوان سوار تاکسی می‌شود. سپس از راننده تقاضای آب معدنی می‌کند و چند قرص می‌خورد. ‏او به رغم واکنش راننده می‌گوید «نگران نباش. خودم دکترم» و دوباره چند قرص می‌خورد و از حال می‌رود. راننده او را به بیمارستان می‌رساند اما بی‌فایده است.

‏در آغاز سال ۲۷۰۱ ایرانی گزارش‌هایی از ضرب و شتم شدید میترا آسوده از سوی خانواده یک بیمار فوتی مبتلا به مسمومیت خونی (سپسیس) در بیمارستان بوعلی مریوان منتشر شده بود. بنابر این گزارش‌ها، مهاجمان بخشی از تجهیزات بیمارستان را هم تخریب کرده بودند.

‏دکتر آسوده در آخرین پست اینستاگرام خود نوشته:
‏«مرا در زمین بکارید. شاید چیزی بهتر رویید. در این بزرگ‌جهان بی‌همتا نمی‌گنجم. قرآن نخوانید. برایم از سهراب بخوانید» هم‌اینک این پست در صفحه منتسب به میترا آسوده در اینستاگرام از دسترس خارج شده است.

خانم میترا آسوده دانش‌آموخته دانشگاه شهید بهشتی و متخصص جراحی عمومی و بیماری‌های پستان بود. به ظاهر خانم آسوده برای گذراندن طرح در مریوان سکونت داشت.

واندر وومن در نقش واقعی به جنگ تروریست های حماس رفت
سفیر اسراییل خواستار نظارت بر مساجد آلمان شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!