رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا: رژیم اسلامی حاکم بر ایران پشت حمله به اسرائیل است

0
256

مایکل مک‌کال، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به رژیم اسلامی حاکم بر ایران و حزب‌الله هشدار داد وارد جنگ حماس و اسرائیل نشوند و دخالت نکنند.

مک کال گفت: «حدود هزار اسرائیلی را کشته‌اند. تصاویر ویدیوئی بچه‌های نوپا و قفسهایی مثل قفس حیوانات و کشتار کور را دیده‌ام. احتمالا بیشتر از یک سال تدارک دیده‌اند. ایران پشت این حمله است و هزینه آن را تأمین می‌کند. ایران سلاح تأمین می‌کند. پیام من به ایران و حزب‌الله این است که وارد این جنگ نشوند. دخالت نکنید.»

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا افزود: «آنچه اسرائیل لازم دارد موشک های هدایت شونده نقطه زن و مهمات توپخانه ۱۵۵ میلیمتری است. حالا کنگره باید سر کار برگردد. باید رئیس داشته باشیم. یک مجوز ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلاری داریم که من تصویب کرده‌ام ولی باید تأمین شود. رئیس جمهوری اختیاراتی موسوم به برداشت دارد که از ذخایر فعلی ما منابعی در اختیار اسرائیل قرار دهد، که این کار دارد می‌شود ولی کنگره باید وارد عمل شود، و به همین دلیل است که نیاز به رئیس دارد.»

او تاکید کرد: «در حال حاضر کاخ سفید به من گفته است که بودجه لازم را دارد. ولی به نظرم ما در کنگره باید وارد عمل بشویم، رئیس انتخاب کنیم و از طریق روند قانونی خودمان کمک به اسرائیل را شروع کنیم. »

مک کال گفت که قرار است در مورد نامزدهای ریاست کنگره بحث و تبادل نظر شود و تا فردا نامزد مورد نظر را به مجلس نمایندگان معرفی کنند.

نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس رژیم: به فلسطینیان آموزش نظامی می‌دهیم
غربالگری در مدارس؛ انتقام خامنه ای از ۴ میلیون دانش آموز در شش ماه گذشته

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!