نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی مجلس رژیم: به فلسطینیان آموزش نظامی می‌دهیم

0
206

شهریار حیدری، عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رژیم در واکنش به تهدید اسراییل علیه ایران، گفت: «رژیم صهیونیستی بهتر است حق ملت فلسطین را رعایت کند. نتیجه این همه کودک‌کشی و مظلوم‌کشی مردم فلسطین، این حمله و حتی بدتر از این خواهد بود.»

حیدری درباره کمک‌های رژیم اسلامی حاکم بر ایران به تروریست های حماس برای این تجاوز، گفت: «ایران به مبارزان فلسطینی مشاوره و آموزش می‌دهد. تا آنجایی که مردم و مبارزان فلسطین به جمهوری اسلامی نیاز دارند ما سعی می‌کنیم آن را برآورد کنیم چون حمایت از مقاومت فلسطین آرمان انقلاب اسلامی است. طبق آیات قرآن اگر مسلمانی از مسلمان دیگری درخواستی داشته باشد حتما باید کمک کنیم. مردم فلسطین مظلوم هستند و در تنگنای جغرافیایی قرار دارند بنابراین جمهوری اسلامی تا جایی که بتواند به آن‌ها کمک می‌کند.»

وی در پاسخ به اینکه آیا کمک‌های رژیم اسلامی شامل تجهیزات نظامی هم بوده است، بیان کرد: « ما استفاده از تکنولوژی را به نیروهای مقاومت و حماس آموزش دادیم اما این تکنولوژی‌ها متعلق به فلسطینی‌ها و مبارزان است. سرزمین فلسطین چون در محاصره کامل جغرافیایی است امکان ارسال سلاح از ایران برای فلسطینی‌ها وجود ندارد اما اگر چنین امکانی فراهم بود با تمام توان کمک می‌کردیم. بنابراین در چنین شرایطی مردم فلسطین مجبورند خلاق باشند. امروز تکنولوژی موشک‌هایی که شلیک می‌شود کاملا بومی و مختص مردم فلسطین است ولی از نظر آموزش نظامی ما کمک کرده و می کنیم.»

وال استریت ژورنال: رژیم اسلامی حاکم بر ایران حامی تجاوز به اسراییل بوده است
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا: رژیم اسلامی حاکم بر ایران پشت حمله به اسرائیل است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!