رئیس موساد: از رهبران رژیم اسلامی حاکم بر ایران در قلب تهران انتقام می‌گیریم

0
160

رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ویژه اسرائیل، موساد، روز یکشنبه گفت که اسرائیل آماده است عاملان تلاش‌های مکرر رژیم اسلامی حاکم بر ایران به منظور ضربه زدن به اهداف اسرائیلی و یهودیان در سراسر جهان را در «قلب تهران» هدف قرار دهد.

به گزارش آسوشیتدپرس دیوید بارنیا در یک کنفرانس امنیتی گفت که اسرائیل و متحدانش طی سال گذشته ۲۷ تلاش برای حمله را در اروپا، آفریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکای جنوبی خنثی کردند.

او در کنفرانسی در دانشگاه رایشمن گفت: «توطئه‌هایی که توسط این عوامل دنبال می‌شود، توسط ایران تنظیم، طراحی و هدایت شده است.» وی افزود که ایران در همین لحظه نیز در تلاش است تا حملات بیشتری انجام دهد.

او گفت: «پیام ما رسا، واضح و قاطع است. اشتباه نکنید، آنهایی که تصمیم گرفتید این تیم‌ها را اعزام کنند. مطمئن باشید که سراغتان می‌آییم تا همه ببینند که عدالت برای شما اجرا خواهد شد. این در گذشته ثابت شده است و در آینده آن را به سطح بالاتری ارتقا خواهیم داد.»

بارنیا گفت که اسرائیل به دنبال عوامل دخیل در توطئه‌ها و همچنین فرماندهانی که آنها را فرستاده‌اند خواهد رفت. او گفت: «بهای آن در اعماق ایران، در قلب تهران پرداخت خواهد شد.»

نماینده مجلس رژیم: به خانواده ها در “خط بقا” نان بدهیم
اعتراض قانونگذاران جمهوریخواه؛ آزادسازی پولهای بلوکه شده، انگیزه‌ای است برای گروگانگیری بیشتر

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!