آلمان؛ محدودیت صدور ویزا برای مقامات رژیم اسلامی حاکم بر ایران و خانواده هایشان

0
48

وزیر خارجه آلمان در یک رشتە توییت بە انقلاب مردم ایران واکنش نشان دادە و ضمن ”شجاعانه“ خواندن آن، گفتە است: «رژیم روز بە روز با خشونت بیشتری عمل می‌کند. ما پیشتر هم روابط خود را محدود کردە بودیم، اما با دولتی کە اینگونه غیر انسانی رفتار می‌کند، نمی‌توان روابط معمولی داشت. ما روابط خود را با شرایط روز منطبق خواهیم کرد.»

همچنین بربوک با اشارە بە اینکە اتحادیه اروپا در حال آمادەسازی اعمال تحریم‌های حقوق‌بشری بیشتر و بررسی فهرست بستگان افراد مسئول [رژیم اسلامی] است، گفتە است: «در سطح ملی، صدور ویزا را برای دارندگان پاسپورت رسمی، محدود خواهیم کرد و ورود را برای افراد فهرست شده در اتحادیه اروپا را دشوارتر خواهیم کرد.»

آنالنا بربوک در واکنش به سرکوب‌های خشن معترضان توسط نیروهای سرکوبگر گفتە است: «مسئولین نباید از عواقب سرکوب‌های خشونت‌آمیز در امان باشند. برای این منظور باید مدارک جمع‌آوری شود. بر همین اساس ما به تعهدهایمان به شورای ویژه حقوق بشر پایبد خواهیم بود و از سازمان‌های غیردولتی در مستندسازی جنایات حمایت خواهیم کرد.»

او همچنین با اشارە بە نقش جامعه مدنی اظهار داشتە است: «ما پروژه های خود را از جمله در زمینه حقوق بشر و دیگر زمینه‌ها گسترش خواهیم داد و امکان حفاظت از افراد ایرانی کە در خطر هستند و در زمینه‌های فرهنگی، علمی، رسانە‌ای کار می‌کنند را فراهم خواهیم کرد .»

هشدار مقامات حزب محافظه کار کانادا؛ دولت ترودو باید سپاه پاسداران را در لیست تروریستی قرار دهد
بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران: اعتراض‌ها توطئه سرویس‌های خارجی است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!