هواداران صدر با شعار علیه رژیم اسلامی حاکم برایران وارد پارلمان عراق شدند/ نوری‌المالکی مسلح شد!

0
55

صدها معترض عراقی در اعتراض به انتخاب نامزد نخست وزیری توسط احزاب مورد حمایت رژیم اسلامی حاکم بر ایران، به پارلمان بغداد هجوم بردند و علیه ایران شعار دادند.

بسیاری از معترضان از هواداران مقتدی صدر، روحانی بانفوذ شیعه عراقی گزارش شده‌اند که روی میزهای پارلمان راه می‌رفتند. گزارش شده که برخی از آنها تصاویری از مقتدی صدر را نیز در دست داشتند.

اعتراض آنها پس از آن صورت می‌گیرد که بدون انتخاب رئیس‌جمهور عراق، ائتلاف گروه‌های شیعی تحت حمایت رژیم اسلامی حاکم بر ایران در این کشور، در اقدامی خلاف روند قانون اساسی عراق، نامزد خود برای مقام نخست‌وزیری را انتخاب کردند.

در بیانیه «چارچوب هماهنگی»، ائتلاف گروه‌های شیعی عراقی تحت حمایت جمهوری اسلامی، آمده که رهبران چارچوب هماهنگی «در یک فضای مثبت» و «به اتفاق آرا» محمد شیاع السودانی را به عنوان نامزد مقام نخست‌وزیری انتخاب کردند.

به گزارش سوران خا‍طری، خبرنگار صدای آمریکا در عراق، نوری المالکی‌ نخست وزیر پیشین عراق، پس از هجوم ‌طرفداران‌ جنبش صدر به منطقه سبز بغداد و‌ مجلس عراق، اسلحه به دست از منزل خود خارج‌ شد. تروریست های حشد الشعبی برای محافظت از او حضور دارند.

اعتبار اختصاصی مجلس رژیم برای ورزش؛ بودجه ورزش طلاب بیشتر از رشته‌های المپیکی!
علیرضا پناهیان: اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!