علیرضا پناهیان: اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است

0
44

علیرضا پناهیان مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفت: نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود، انگلستان قانون اساسی ندارد، اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است، او مالک سرزمین انگلستان است و مردم در ملک او زندگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان روز چهارشنبه در گردهمایی مبلغان ماه محرم در سالن همایش‌های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: باور به تمدن غرب و باور به پیشرفت و قدرت غربی‌ها، کفر است و مبلغ مذهبی که نتواند تمدن غرب را به خوبی نقد کند، ایمانی که به مردم می‌دهد، فایده ندارد.

وی افزود: کفر به طاغوت به معنای این نیست که طاغوت وجود ندارد، بلکه اعتقاد به قدرت نداشتن طاغوت است، مانند حضرت امام که فرمود، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

پناهیان همچنین با تاکید بر اینکه باید بت بزرگی که از غرب ساخته شده را بشکنیم گفت: مبلغی که نتواند این بت را بشکند، خدا را نیز نمی‌تواند جا بیندازد.

وی یادآور شد: کشورهایی مانند پاکستان و مصر که دنبال غرب رفتند، چیزی را به‌دست نیاوردند، آنهایی هم که از غرب چیزی نصیبشان شده، آسیب پذیرند.

پناهیان با بیان اینکه غربی‌ها افکار عمومی را بازی می‌دهند گفت: نباید اجازه بدهیم، انتخابات کشور ما مثل انتخابات انگلیس و فرانسه شود، انگلستان قانون اساسی ندارد، اختیارهای ملکه هزاران بار بیش از ولی فقیه است، او مالک سرزمین انگلستان است و مردم در ملک او زندگی می‌کنند.

وی گفت: رضاخان قلدر یک مقداری از زمین‌ها را گرفت، اما ملکه انگلیس همه این کشور را تصاحب کرده است.

پناهیان با تاکید بر اینکه در هر منبر می‌توانیم ۱۰۰ اشکال را در مورد تمدن غرب مطرح کنیم بیان کرد: غرب به زور اسلحه توانسته دانش و تکنولوژی ایجاد کند.

هواداران صدر با شعار علیه رژیم اسلامی حاکم برایران وارد پارلمان عراق شدند/ نوری‌المالکی مسلح شد!
سرگردانی پنج ماهه محموله نفتی ایران از مالزی تا کرواسی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!