پس از دو روز، فرودگاه دمشق پس از حمله اسرائیل همچنان قابل استفاده نیست

0
65

دو روز پس از حمله هوایی غیرمعمول منتسب به اسرائیل در دمشق، رسانه‌های اسرائیل گزارش داده‌اند که فرودگاه بین‌المللی پایتخت سوریه، روز یک‌شنبه ۲۲ خرداد، همچنان بسته است و هیچ پروازی در آن انجام نمی‌شود.

بر اساس تصاویری که شرکت ماهواره‌ای اسرائیلی ایمج‌ست اینترنشنال، در پی حمله بامداد جمعه ۲۰ خرداد به فرودگاه دمشق، منتشر کرده، شماری از سالن‌های ترمینال‌ شماره یک در این فرودگاه منهدم شده و شش باند پروازی آن خسارات سنگینی دیده است.

روزنامه یدیعوت آخرونوت روز شنبه ۲۱خرداد، نوشت که مقامات رژیم حاکم بر ایران و متحدان آن‌ها در ارتباطات خود با سوریه از سالن‌های یادشده در فرودگاه دمشق استفاده می‌کردند و هواپیماهای حامل «تجهیزات نظامی ایرانی» از طریق باندهای این فرودگاه به سوریه می‌رسید.

به نوشته یدیعوت آخرونوت، با این نوع حمله نشان داده شده که اسرائیل در تقابل با تثبیت نظامی رژیم حاکم بر ایران و حزب‌الله در سوریه، «دیگر به ضربه زدن به نقاط مشخصی اکتفا نمی‌کند».

شبکه کان اسرائیل نیز روز یک‌شنبه ۲۲ خرداد، گزارش داد که حمله هوایی با هدف دادن این هشدار به رهبری سوریه بود که در صورت ادامه مراودات با ایران، از این به بعد، اهداف دیگری مانند فرودگاه غیرنظامی این کشور آماج حمله قرار خواهد گرفت.

بازداشت پنج عضو نیروی قدس سپاه پاسداران در آرژانتین
کشته شدن یکی از فرماندهان هوافضای سپاه پاسداران در خمین

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!