پاکسازی عراق از تروریست های وفادار به خامنه ای توسط تیم مقتدی صدر

0
42

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، یک روز پس از حمله به فرمانده «حشد الشعبی» و خانواده اش در بغداد، افراد مسلح این‎‌بار یکی دیگر از اعضای این گروه تروریستی را در کرکوک مورد حمله قرار دادند.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های عراقی اعلام کردند که یک عضو گروه حشد الشعبی به نام «علاء سید یاسر رمضان» در منطقه «القادسیه» واقع در استان کرکوک توسط افراد مسلح، کشته شده است.

روز گذشته نیز افراد مسلح به خانه «احمد عبدالمطلب عبدالرزاق» از فرماندهان تیپ ۴۵ حشد الشعبی در بغداد یورش بردند. افراد مسلح که با هدف کشتن این فرمانده حشد الشعبی و خانواده اش به منزل آنها یورش بردند، تمامی افراد حاضر در خانه را به گلوله بستند.

شاهدان عینی اعلام کردند که احمد عبدالمطلب هدف اصابت چندین گلوله در نقاط مختلف بدنش قرار گرفته است و هم اکنون در بیمارستان به سر می‌برد. این درحالی است که ۵ تن از اعضای خانواده این فرمانده حشد الشعبی به دلیل شدت جراحات وارده کشته شدند.

این حملات به فرماندهان حشدالشعبی در حالی صورت میگیرد که پس از شکست این گروه تروریستی در انتخابات ماه اکتبر در عراق، جایگاهشان در تصمیم گیری دولت آینده عراق بسیار ناچیز شده است. از سوی دیگر مقتدی صدر که قاطعانه پیروز این انتخابات شد بارها خواستار خلع سلاح گروه های تروریستی در عراق شده بود.

دستور «شلیک بدون هشدار» به مردم از سوی دیکتاتور قزاقستان/ مردم: ما تروریست نیستیم
پناهیان: مردم ولایت را دیکتاتوری می دانند

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!