وزیر دفاع اسرائیل: رژیم حاکم بر ایران بازیگر پوکری است با دست بد، که در حال وقت کُشی می باشد

0
50

به گزارش رسانه های اسرائیلی وزیر دفاع اسراییل در سفر به واشنگتن با همتای آمریکایی خود لوید آستین درباره راه های مقابله با برنامه هسته‌ای رژیم اسلامی حاکم بر ایران در صورت شکست مذاکرات وین گفت و گو کرده است.

وزیر دفاع اسرائیل در سخنان خود در این دیدار گفت که رژیم اسلامی حاکم بر ایران “نه فقط تهدیدی مستقیم برای امنیت ماست” بلکه “تهدیدی ملموس برای سبک زندگی ما و ارزش های مشترک ماست.”

او افزود: “رژیم اسلامی حاکم بر ایران در تلاش خود برای بدل شدن به یک قدرت برتر، به دنبال نابودی همه آثار آزادی، حیثیت انسانی و صلح در خاورمیانه و ورای آن است. برنامه هسته ای وسیله برای رسیدن به این اهداف برتری طلبانه است.”

وزیر دفاع اسرائیل رژیم اسلامی حاکم بر ایران را به بازیگر پوکر تشبیه کرد که “دست بدی دارد و مشغول وقت کشی است.”

لوید آستین نیز در جریان این دیدار گفت که آمریکا “کاملا به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای متعهد است.”

او گفت: “من عمیقا درباره فعالیت های هسته‌ای رژیم حاکم بر ایران در ماه های اخیر نگرانم. هم درباره ادامه اقدامات تحریک آمیز این کشور و هم نسبت به فقدان مشارکت سازنده و دیپلماتیک این کشور. رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرده که اگر دیپلماسی شکست بخورد ما برای استفاده از گزینه های دیگر آماده خواهیم بود. وزارت دفاع با تمام متحدان خود در منطقه و بیش از همه اسراییل از نزدیک در تماس و همکاری خواهد بود تا به تهدید ایران بپردازد. ما از خودمان منافعامان و دوستانمان دفاع خواهیم کرد.”

در همین حال ژنرال فرانک مکنزی، فرمانده ستاد مرکزی نیروهای نظامی آمریکا (سنتکام) که بر خاورمیانه نظارت دارد، روز پنجشنبه رژیم اسلامی حاکم بر ایران را جدی ترین تهدید در منطقه برای آمریکا خواند و گفت این تهدید در قالب برنامه گسترش یافته موشکی، نیروهای نیابتی مسلح در کشورهای منطقه و برنامه هسته ای رژیم اسلامی حاکم بر ایران بروز می کند.

کاظم صدیقی: پاک‌تر و خدمتگزارتر از نظام اسلامی نخواهید یافت
وزیر دفاع اسرائیل: الان زمان اقدام علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران است

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!