وزیر دفاع اسرائیل: الان زمان اقدام علیه رژیم اسلامی حاکم بر ایران است

0
41

وزیر دفاع اسرائیل می‌گوید که رژیم اسلامی حاکم بر ایران قوای نظامی خود را در غرب کشور تقویت می‌کند تا از آنجا به اسرائیل و سایر کشورهای خاورمیانه «حمله کند» و الان زمان اقدام علیه این رژیم است.

بنی گانتز شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ آذر، در دیدار با مدیران رسانه‌ها و پژوهشگران ارشد اندیشکده‌های آمریکایی گفت: «رژیم اسلامی حاکم بر ایران در کاشان نیروهای تروریستی را برای کار با پهپادهای تهاجمی آموزش می‌دهد. مقرهای پهپادهای تهاجمی علیه خلیج فارس را در قشم مستقر کرده و نیروها و تجهیزات خود را در غرب کشور تقویت می‌کند که به سراسر خاورمیانه، و در صدر آنها به اسرائیل، حمله کنند.»

این سخنان در حالی است که اسرائیل بارها تکرار کرده در صدد تقویت آمادگی نظامی خود برای حمله به ایران است و به‌زودی رزمایش بزرگی را برای «شبیه‌سازی حمله به ایران» برگزار خواهد کرد.

بنی گانتز نیز در سخنرانی خود از نقشه‌ها، نمودارها و تصاویر بهره برد که معمولا در توجیه عملیات نظامی کاربرد دارد. از این رو احتمال آن وجود دارد که وزیر دفاع اسرائیل با هدف توجیه حمله به رژیم اسلامی حاکم بر ایران این اظهارات را در جمع مدیران ارشد رسانه‌ها و مسئولان اندیشکده‌های آمریکایی بیان کرده است.

به گفته وی، رژیم حاکم بر ایران در سال ۲۰۱۸ درصدد برآمد تا از آسمان سوریه پهپادی را با مواد انفجاری به‌دست «سازمان‌های تروریستی» در کرانه باختری برساند.

ژنرال گانتز اظهار داشت که پهپادهای تهاجمی رژیم اسلامی حاکم بر ایران از مقر قشم عملیاتی را علیه اهداف غربی از جمله اهداف آمریکایی در آب‌های خلیج فارس انجام داده‌اند. او گفت این پهپادها از نوع پیشرفته «شاهد» بودند.

وزیر دفاع اسرائیل افزود که در یک‌سال اخیر در تماس با وزیران دفاع بسیاری از کشورهای جهان، از آمریکای لاتین گرفته تا آفریقا، از آنها شنیده که «از برنامه‌های رژیم اسلامی حاکم بر ایران برای ترور، چه از طریق نیروهای نیابتی و سازمان‌های تروریستی نگران هستند».

وزیر دفاع اسرائیل: رژیم حاکم بر ایران بازیگر پوکری است با دست بد، که در حال وقت کُشی می باشد
حمله اراذل خامنه ای به مادر ستار بهشتی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!