رویکرد جدید اسرائیل؛ در پاسخ به تجاوزات حزب الله، مستقیما رژیم اسلامی حاکم بر ایران را می زنیم

1
51

نشریه “جویش کرونیکل” نوشت اسرائیل از این پس در واکنش به حملات نیروهای مورد حمایت رژیم اسلامی حاکم بر ایران در منطقه، تهران را نشانه خواهد گرفت.

جویش کرونیکل می‌نویسد: «اسرائیل اکنون فشار بر رژیم اسلامی حاکم بر ایران را افزایش خواهد داد و در پاسخ به تجاوزات حزب‌الله و سایر گروه‌های نیابتی در منطقه مستقیماً به تهران ضربه خواهد زد.»

جویش کرونیکل به نقل از یک منبع اسرائیلی نوشته که “این تازه آغاز کار است”. تغییر رویکرد اسرائیل در حالی صورت می‌گیرد که هفتمین دور مذاکرات احیای توافقنامه هسته‌ای برجام در وین نیز ادامه دارد.

نخست‌وزیر اسرائیل تصریح کرده که لغو تحریم‌ها به معنای دریافت صدها میلیارد دلار خواهد بود که به برنامه هسته‌ای رژیم حاکم بر ایران سرازیر خواهند شد.

نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل نیز هفته پیش اعلام کرده بود که “شکار روزمره تروریست‌های سپاه قدس دیگر مقرون به صرفه نیست و باید سر قضیه را هدف گرفت.» بنت با آغاز دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین از قدرت‌های جهانی خواسته بود “تسلیم باج‌خواهی‌های رژیم حاکم بر ایران” نشوند.

احمد خاتمی: قانون اساسی جمهوری اسلامی، مترقی ترین قانون اساسی دنیاست
اکونومیست: اعتراضات در ایران، پوچ بودن سیاست های سران رژیم را نشان میدهد

1 نظر

  1. احتراما دیگه برای ما مردم ایران هم مشخص شده است که اسرائیل هم منفعت بسیاری از بودن جمهوری اسلامی میبرد و تمام این ادعاهای مبنی بر زدن تهران فقط برای خوراک رسانه ی و دیپلماتیک است . آنها جمهوری را میخواهند اما بدون سلاح هسته ای . این هم میدانیم میزان منغعتی که اسرائیل سالانه از موجودیت جمهوری اسلامی نصیب اش می شود بسیار عدد بزرگترd از هزینه های چند موشک برای بمباران های مناطقی در سوریه است. مردم دیگه میدانند هارت و پورت تبیلیغاتی دولت ها فقط برای فریب مردم جوامع شون است. والا زدن فقط صدا و سیما با چهار تا موشک ارزان قیمت رژیم ایران را از بین میبرد. با تشکر از شما

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!