نفتالی بنت: در برخورد با رژیم اسلامی حاکم‌ بر ایران اهمال نخواهیم کرد

0
59

نخست وزیر اسراییل، نفتالی بنت، در خصوص برخورد کشورش با رژیم اسلامی حاکم بر ایران در کنفرانس امنیتی سیاسی موسسه سیاست و استراتژی دانشگاه رایخمن شهر هرتسلیا نکاتی مهمی را تشریح کرد:‏ بعد از دوران طولانی صرف منابع در مقابل تهدیدات رژیم حاکم بر ایران، نیاز به نگاه دوباره به آنچه به دست آورده ایم و تنظیم دقیقتر این تلاشهای عظیم داریم.

وی تاکید کرد: رژیم حاکم بر ایران دور و بر اسراییل را فرا گرفته. هر بار تعقیب یک تروریست که از طرف نیروی قدس فرستاده شده دیگر منطقی نیست. ما باید بر فرستنده او دست بگذاریم. ما باید برتریهای نسبی اسراییل – اقتصاد قوی، سایبر، مشروعیت بین المللی – را در مقابل نقاط ضعف رژیم حاکم بر ایران و به صورت مفیدتر از سابق بکار بگیریم.

نخست وزیر اسرائیل در ادامه گفت: ما باید برتریمان نسبت به دشمنانمان را بیشتر کنیم، هر یک به تنهایی و همه با هم باید تلاش برای تقویت نیروی موشکی، سایبر، لیزر و دیگر فن آوریها و همچنین بالا بردن حقوق سربازان وظیفه، اینها همه ما را طوری قوی میکند که دیگران خواهان امتحان کردن قدرت ما نباشند. کشور اسراییل باید بر آزادی عمل و توانایی عمل خود در هر وضع و هر اوضاع سیاسی تاکید کند.

نفتالی بنت افزود: رژیم حاکم بر ایران آینده ای ندارد، اقتصادش ضعیف و دولتش فاسد است و با نیروی قهری و رعب حکومت میکند. ما در نقطه ای بسیار مهم در نزاع طولانی اسراییل در مقابل رژیم حاکم بر ایران هستیم، این در واقع نزاع تمام دنیا با یک رژیم تندرو اسلامیست. ما امیدواریم که دنیا تاخیر و اهمال نکند و اگر بکند، ما اهمال نخواهیم کرد. دوران پیچیده ای در پیش داریم، ممکن است که حتی با بهترین دوستانمان اختلافاتی پیش بیاید اما این دفعه اول نخواهد بود.

انتقاد مهندس حشمت الله طبرزدی درباره پستهای اینستاگرامی محمدعلی زم
معاون سیاسی سپاه پاسداران: به زودی آموختن علم نیازمند دانستن زبان فارسی می‌شود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!