معاون سیاسی سپاه پاسداران: به زودی آموختن علم نیازمند دانستن زبان فارسی می‌شود

0
39

معاون سیاسی سپاه پاسداران، یدالله جوانی، می‌گوید باید در راستای سخن رهبری، در علم شتاب بگیریم و به نقظه‌ای برسیم که در آینده‌ای نه چندان دور هر کسی بخواهد علم را فرابگیرد مجبور به آموختن زبان فارسی باشد.

خامنه‌ای روز ۲۶ آبان امسال در یک سخنرانی گفته بود “باید به‌گونه‌ای حرکت کنیم که در آینده‌ای معقول، ایران منبع علم جهانی بشود و هر کس برای دسترسی به جدیدترین یافته‌های علمی، ناچار از یادگیری زبان فارسی شود.”

این سخنان در حالی بیان می‌شود که در ماه‌های اخیر اخبار مربوط به خروج نخبگان علمی کشور از بحث‌های مطرح در رسانه‌های وابسته به حکومت بوده است. در تازه‌ترین اظهارات در این زمینه احسان قاضی‌زاده، نماینده مجلس رژیم گفته است که در سه سال اخیر نزدیک به چهار هزار پزشک و حدود ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت دانشگاهی ایران که مدارک فوق لیسانس و دکترا داشته‌اند، کشور را ترک کرده‌اند.

یدالله جوانی، گفته: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بعد از ۴۰ سال پر افتخار بر سر شعار‌های‌ پافشاری کرده و حاکمیت آن به آرمان‌هایش خیانت نکرده؛ در صورتی که سایر انقلاب‌ها مثل انقلاب فرانسه حتی به دهه دوم هم نرسیدند و با تغییر در شعار و آرمان ربه‌رو شدند.

این مقام ارشد سپاه «مشکلات عدیده کشور» را هم به «جنگ فرهنگی» دشمنان نسبت داده و افزوده: «هرچند امروز دشمنان ما به این جمع‌بندی رسیده‌اند که اگر تا سال ۲۰۲۵ نتوانند بر ما مسلط شوند، دیگر هرگز نخواهند توانست ایران را مهار کنند.»

جوانی گفته جمهوری‌ اسلامی در سال‌های اخیر آمریکا را تحقیر کرده و امروز دست برتر در خلیج فارس با ماست و ناوشکن‌های مدرن آمریکایی حریف فرزندان پاسدار نیروی دریایی سپاه نیستند.» و «آمریکا به این نتیجه رسیده که تقابل با ایران بی‌فایده است و قصد دارد با مذاکره امتیاز بگیرد و به بهانه مذاکرات بحث موشکی و هسته‌ای را پیش می‌کشد و به جنگ نرم بسیار امیدوار است.»

? جوانی این حرف‌ها را در جلسه‌ای با عنوان «نشست مشترک شورای مدیران آموزش و پرورش استان قزوین با رؤسای کانون بسیج فرهنگیان نواحی و مناطق استان قزوین» زده.

@roozArooz_media

نفتالی بنت: در برخورد با رژیم اسلامی حاکم‌ بر ایران اهمال نخواهیم کرد
روزنامه ایران: از نخبگان خواستار مهاجرت باید حسابی مالیات گرفت

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!