ایالات متحده به افغانستان باز خواهد گشت

0
47

لیندزی گراهام، سناتور ارشد جمهوری‌خواه روز چهارشنبه، دهم نوامبر، در مصاحبه‌ای با تلویزیون فاکس نیوز عنوان کرد که عملکرد بایدن، به‌ویژه پس از خروج از افغانستان، از جیمی کارتر نیز بدتر است.

گراهام در این زمینه افزود در زمینه سیاست خارجی جو بایدن بی‌کفایت‌ترین رئیس‌جمهوری است که او به چشمان خود دیده است.

همزمان با اظهارات این سناتور جمهوری‌خواه نظرسنجی رسانه‌های دموکرات نیز نارضایتی ۶۲ درصدی مردم آمریکا از دولت بایدن را نشان می‌دهد که در نوع خود یک فاجعه برای این رئیس جمهور بی کفایت به شمار می‌رود

این سناتور جمهوری‌خواه در ادامه اظهارات خود با تایید اخبار منتشره تاکید کرد که ارتش ایالات متحده به جو بایدن هشدار داده بود که اگر تمام نیروهای این کشور از افغانستان خارج شده و پایگاه هوایی بگرام رها گردد، افغانستان دچار فروپاشی خواهد شد و آمریکا نمی‌تواند از آنچه باقی مانده دفاع کند.

گراهام افزود: جو بایدن ماهیت جنگ علیه تروریسم را نمی‌فهمد و گمان می‌کند در صورت عقب‌نشینی از این مناطق، ما همچنان در امنیت خواهیم بود.

این عضو ارشد سنای آمریکا پیشتر نیز در اظهاراتی گفته بود، ایالات متحده با وجود خروج آشفته از افغانستان مجبور خواهد شد به این کشور بازگردد و همانطوری که به عراق و سوریه بازگشتیم، به افغانستان نیز باز‌می‌گردیم. مجبور خواهیم شد این کار را بکنیم، چرا که تهدید تروریستی بسیار بزرگی متوجه ما خواهد شد.

هشدار در مورد احتمال وقوع «موج» ایدز در ایران در پی تایید قانون جوانی جمعیت توسط شورای نگهبان
به دستور بشار اسد، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از سوریه اخراج شد

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!