بولتون: حوادث پیش رو در افغانستان ما را گرفتار خواهد کرد

1
35

جان بولتون: مساله افغانستان فقط توانایی‌های نظامی مستقر شده ایالات متحده در آن کشور نبود، بلکه برنامه جمع‌آوری اطلاعاتی بود که بر زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های حفاظتی ارتش برای انجام کارهای مهم برای مقابله با تروریسم در افغانستان و خطرات ناشی از پاکستان و رژیم حاکم بر ایران در مرزهای آن متکی بود.

وی افزود اکنون سال‌هاست به نظر می‌رسد که روسای جمهور هر دو حزب باورشان را به این از دست‌ داده‌اند که نگه داشتن نیروهای ایالات متحده در افغانستان، بهتر از این است که آمریکا مجبور شود در برابر حملات تروریست‌ها در کوچه و خیابان‌ و آسمان کشورش از خودش دفاع کند.

عواقب ترک افغانستان هنوز به پایان نرسیده و حوادث آنجا و تروریسم جهانی همچنان ما را گرفتار خود خواهد کرد. بایدن نخواهد توانست با ادعای خاتمه دادن به یکی از جنگ‌های بی‌پایان، قدم در انتخابات ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۴ بگذارد، او باید توضیح بدهد که چرا ایالات متحده دوباره در برابر تروریسم آسیب‌پذیر شده است.

مشاور امنیت ملی پیشین کاخ سفید که این سخنان را در مقاله‌ای برای نشریه هیل بیان کرده، همچنین افزود: ما ممکن است افغانستان را رها کرده باشیم، اما افغانستان ما را رها نخواهد کرد و تروریست‌ها کماکان استوار و محکم سر جایشان هستند.

مایک پامپئو: مماشات بایدن با رژیم اسلامی حاکم بر ایران، اسرائیل را مجبور به اقدام نظامی میکند
اعتراف رئیس فراکسیون قرآن در مجلس رژیم به شکست سیستم مغزشویی در مدارس

1 نظر

  1. با عرض سلام و دورود خدمت شما منابع بودجه رژیم ایران در حال تمام شدن است و خزانه دولت هم خالی از پول شده است و مردم ایران هم دیگر نمی توانند صبر کنند و تا ۲ ماه دیگر شورشها و قیامهای خیابانی در سراسر ایران آغاز خواهد شد و شدت اعتراضات بسیار بیشتر از اعتراضات سال ۹۶ و ۹۸ خواهد بود و مردم ایران دیگر طاقت گرانی های افسار گسیخته را ندارند بنابراین هرچه قدر تحریمها و گرانی و فشار بیشتری به مردم ایران وارد شود احتمال شورشها و قیامها و سقوط نظام جمهوری اسلامی بیشتر خواهد شد خامنه ای باید خودش دستور تخریب همه پایگاه های تولید موشک بالستیک و همچنین تخریب کامل تاسیسات و نیروگاه های اتمی را صادر کند و دست از ساخت بمب اتمی بردارد و جام زهر را بنوشد و اگر اینکار را نکرد نیروهای ارتش قدرتمند امریکا و اسرائیل باید هرچه سریعتر با یاری و کمک به یکدیگر زمینه سرنگونی این رژیم خطرناک را فراهم کنند جان مردم ایران در خطر است و مردم ایران شدیدا نیازمند تغییر رژیم کنونی ایران هستند همه مخالفان این رژیم همچون اشخاصی چون اقای حشمت الله طبرزدی خانمها مسیح علینژاد و مریم رجوی و شاهزاده رضا پهلوی شعار نه به جمهوری اسلامی را سر می دهند اما در عمل این رژیم سرنگون نشده است و به حکومت ننگین خودش ادامه می دهد و این مایه تاسف است مرگ بر خامنه ای و رئیسی و همه سران فاسد و جنایتکار این رژیم

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!