جنجالی دیگر در اسناد منتشر شده از دادگاه اپستین؛ «از رابطه جنسی بیل کلینتون، شاهزاده اندرو و سر ریچارد برنسون فیلم‌برداری شد»

0
297

دیلی میل نوشت بنا به ادعای مطرح‌شده در اسنادی از پرونده جفری اپستین که به تازگی منتشر شده است، اپستین مخفیانه از روابط جنسی شاهزاده اندرو بریتانیا، سر ریچارد برانسون، سرمایه‌دار بریتانیایی و بیل کلینتون، رئیس ‌جمهور دموکرات ایالات متحده آمریکا فیلمبرداری کرده است.

سارا رنسام که می‌گوید از قربانیان تجارت سکس اپستین بوده در ایمیل‌هایی که در سال ۲۰۱۶ برای به یک خبرنگار ارسال شده است، ادعاهایی درباره فیلمبرداری اپستین از شاهزاده اندرو، دوک یورک، برانسون و کلینتون مطرح کرد.

با اینکه این پرونده افترا هفت سال پیش بسته شد، با تلاش‌های نشریه میامی هرالد، اسامی و اسناد آن انتشار یافت.

شاهزاده اندرو در پی جنجال مربوط به دوستی با اپستین، از زندگی عمومی کناره‌گیری کرد و برای حل‌وفصل شکایتی که ویرجینیا جوفری علیه او مطرح کرده بود، به او میلیون‌ها دلار پرداخت. شاهزاده اندرو ادعا کرد که هرگز جوفری را ملاقات نکرده است.

پس از اینکه ویرجینا جوفری شاهزاده اندرو را به بدرفتاری با خود در ۱۷ سالگی‌اش، زمانی که در شبکه تجارت سکس اپستین و مکسول قاچاق شده بود متهم کرد، دوک یورک از مسئولیت‌هایش در دستگاه سلطنتی بریتانیا کنار گذاشته شد و دیگر نتوانست از عنوان سلطنتی خود استفاده کند.

یک قاضی آمریکایی به تازگی مجوز انتشار صدها سند و مدرک مربوط به دادگاه گیلن مکسول را که در ۲۰۱۵ تهیه شده بود، صادر کرد. انتشار این اسناد بار دیگر پرونده شبکه قاچاق دختران زیر سن قانونی با مدیریت و هدایت جفری اپستین، سرمایه‌دار فعال در زمینه مالی و بانکی آمریکا، را سر زبان‌ها انداخت. اپستین سال قبل پیش از برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده‌اش، خودکشی کرد.

در سند منتشر شده دیگری از مدارک این پرونده، رنسام نوشت: «وقتی که دوستم با کلینتون، شاهزاده اندرو و ریچارد برنسون رابطه جنسی برقرار کرد، در واقع جفری [اپستین] بود که از تک‌تک آن‌ها فیلمبرداری کرد.»

رنسام در ادامه نوشته است: «اپستین آنقدر حواسش جمع بود که در هیچ‌یک از فیلم‌ها دیده نشود.» او سپس افزوده است: «خوشبختانه او [دوستش که با مردها رابطه برقرار کرده بود] توانست چند فیلم‌ را به‌دست آورد که به وضوح چهره کلینتون، شاهزاده اندرو و برنسن را در حال رابطه جنسی با او نشان می‌دهند.»

در این اسناد به نقل از سارا رنسام نوشته شده است: «زمانی که دوست من در نهایت جرات صحبت کردن [درباره این موضوع] پیدا کرد و در ۲۰۰۸ نزد پلیس رفت تا ماجرا را شرح دهد، هیچ کاری انجام نشد و پلیس او را تحقیر کرد.»

یک سخنگوی شرکت ویرجین متعلق به برنسون نیز ادعاهای مطرح‌شده علیه ریچارد برنسون را رد کرد و گفته است که رنسام قبلا در ۲۰۱۹ اعتراف کرد که ادعای فیلمبرداری واقعیت ندارد و ساختگی است.

رضا پهلوی در جولای ۲۰۲۳ به مدت یک هفته مهمان ریچارد برنسون بود.

آمریکا دورزدن تحریم‌ها از مسیر عراق را محدودتر کرد/ افزایش قیمت دلار در ایران
هشدار تایمز لندن در مورد نفوذ عوامل رژیم اسلامی حاکم بر ایران در ویکیپدیا

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!